Robocoop Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 (endret) På max grafikk og økt "lod-curve distance" ser det slett ikke verst ut, anbefaler folk med litt dårlig pc å prøve dette. I tillegg er det jo genialt stemmebelagt med tysk aksent. Deathshead , oberführeren som pusser Super-soldaten på deg, har jo en haug med geniale kommentarer. "You should make it eazy for yourzelf and let him finish you quickly!" "You muzt exzuse me for carrying on so sanelezly, like a grandfather!" "I muzt thank you again for providing me with thiz live fire exzerzise!" Endret 6. november 2007 av Robocoop
Nuust Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Da jeg spilte det for mange år siden, ble jeg mest imponert av ilden fra flammekasteren. Helt unik shader i forhold til hva som fantes da. Ellers var spillet mitt første møte med zombier/skjeletter xD ble rimelig skremt.
Martlu Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 (endret) Da dette spillet kom, var jeg ikke så veldig gammel akkurat. Jeg fikk det av en kompis av pappa, så meg og pappa spilte det. Det jeg ikke klarte, klarte han mens jeg var på skolen. Noen oppdrag var til og med så vanskelige at jeg da måtte bruke koder. Jeg prøvde for omtrent en måned siden å runde det på nytt, og det gikk strålende. Grafikken holder seg helt greit til å være så gammelt, syns jeg. Og som Nuust sa, ble jeg også veldig skremt. Spesielt nede i katekombene med alle skjelettene, og de store monstrene. Men en ting som er meget urealistisk, for ikke å tenke på monstrene og slike ting, er hvor mange våpen han amerikaneren bærer. Endret 6. november 2007 av Martlu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå