Gå til innhold

Valencia vs Rosenborg

minizacha2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Er det noen som hvordan man kan se Valencia vs Rosenborg live på PC-en? pliss svar i dag

Dette er vel for sent nå, men du kan kjøpe alle mesterliga-kampene online på www.viasatondemand.no (NB: Krever Internet Explorer og Windows Media Player 10/11). En kampbillett koster 49,- kroner dersom du ikke er månedskunde fra før.

Gjest medlem-141789
Skrevet

Valencia 0 - 1 Rosenborg !!

Skrevet
Hva heter keepern til valencia?

Trenger jeg ikke vite, for han har den værste dagen i sitt liv nå (kanskje)

Tenk det a! Bli knocka av Rosenborg fra vårt lille Norge :D

Skrevet

Husk at keepere har lengre levetid på banen enn utespillere og kan holde på til de er over 40 hvis de gidder. Jens Lehmann, David James og Edwin van der Sar er vel alle 37?

Men det var Timo Hildebrand som stod for Valencia i går, ikke Cañizarez. ;)

Skrevet (endret)

Det var Timo Hildebrand som sto i mål.

Såvidt jeg vet er ikke han 30 engang.

Edit: Slått med et sekund...

Endret av Lskgutt
Skrevet

Bor i utlandet så fikk ikke sett kampen, at det skal være så vanskelig å finne video av kampen da (vennligst send PM hvis du vet hvordan jeg kan få sett kampen)...

Skrevet
Bor i utlandet så fikk ikke sett kampen, at det skal være så vanskelig å finne video av kampen da (vennligst send PM hvis du vet hvordan jeg kan få sett kampen)...

Her kan du se målene i tillegg til de største sjansene hvis det er bare det du er ute etter.

Skrevet

Hei

vil du vite hvordan man kan se rosenborg i chamipons legue gratis på PC-en? du kan også se alle premier league kampene gratis pluss mye mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...