Gå til innhold

Hellgate: London setup.exe vil ikke kjøre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

karer (og jenter), jeg trenger hjelp...

Har nettopp kjøpt meg Hellgate: London, men jeg får ikke installert det.

Når jeg prøver å kjøre setup.exe fila, så får jeg en feilmelding fra windows. det er standar meldinga om at "Hellgate London Install Application har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne"

I hendelsesloggene på maskina så ligger det en feil melding: Feilende program setup.exe, versjon 2591.0.0.3416, feilende modul setup.exe, versjon 2591.0.0.3416, feiladresse 0x00022fc7.

feiladressen var først 0x0003a9fb, men endret seg til 0x00022fc7 når maskinen ble startet på nytt, men vet ikke om det har noe med saken å gjøre...

Kan det være et annet program som kødder til? eller kan det være noe annet?

skal prøve å rydde bort litt unødvendige programmer nå, se om det hjelper.

har dere noen innspill så er det bare å rope ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fremgang! eller muligens ikke...

Etter en iherdig sesjon med å avinstallere gamle og unødvendige programmer + en gjennomgang med CCleaner for å rydde opp i registeret (hjulpet med denne typen feil på andre maskiner) så får jeg ikke lenger den feilmeldingen som står i første post...

Nå får jeg en annen feilmelding:

---------------------------

Setup.exe - Fant ikke startpunkt

MultiByteToWideClur startpunktet for prosedyren fantes ikke i biblioteket for dynamiske koblinger, KERNEL32.dll.

Any ideas?

Skrevet

Tok en restart til av maskina og er nå tilbake til første feilmeldingen.

Driver å kopierer filene til en mappe på maskinen for å teste det nå.

funker ikke det, så prøver jeg Direct X reinstall.

Skrevet
Tok en restart til av maskina og er nå tilbake til første feilmeldingen.

Driver å kopierer filene til en mappe på maskinen for å teste det nå.

funker ikke det, så prøver jeg Direct X reinstall.

ellers ville jeg tro at en formatering kanskje hadde ordnet biffen. Ettersom du får en slags kernelfeil, (om jeg ikke tar helt feil), kan det det være at windowsinstallasjonen din er korrupt. Av en eller annen grunn sleit jeg en del med dette før jeg kjøpte meg en retail versjon av windows. Dvs, jeg sleit med dette når jeg ikke hadde en "ekte" kopi av windows installert...

Merk at dette ikke var akkurat med HGL, men med en god del andre programmer/spill.

Skrevet (endret)

Er nå ferdig med å kopiere disken til en lokal mappe. Får nå startet installasjonen.

skal sjekke om det kommer noen flere feil.

EDIT: Etter å ha valgt språk, region og simple/advanced install så krasjer msiexec.exe når den skal til å begynne.

mystifistisk.

EDIT!:etter nøye gjennomtenking, så har jeg kommet frem til at jeg kjører en reinstallasjon av windows.

Grunnen til dette, er at jeg plutselig har begynt å få en haug feilmeldinger om prosedyrer som ikke finnes i DLL-filer.

Har egentlig vært på tide en god stund nå.

skal få gjort dette i morgen eller til helga, så kommer tilbake med oppdatering om det hjelper.

Endret av fatalicus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...