Gå til innhold

Hvor får man kjøpt ny ASUS-tastatur?


xerxess

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei trenger en ny tastatur for min Asus A6t da noen av tastene har falt av, men vet ikke hvor man får kjøpt dette. Noen som kan tipse?

 

 

får nokk ikke kjøpt noe nytt... men du kan jo sende den på reperasjon da.. eller kjøpe et usb tastatur :p

Har du pratet med Asus eller en service partner og hørt? Tror jeg neppe, så høres ut som en lite begrunnet svar.

 

Prøv å ta kontakt med Asus eller en av deres service partnere å se om du får ordnet et. Jeg fikk en gang tak i et Fujitsu-siemens tastatur gjennom en service partner. Jeg måtte dog betale rundt 700 kr for det inkludert frakt.

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt tastatur til både asus og Toshiba. Så dette kan lett byttes selv!

Ikke mye skill man trenger for slikt on1musha, men for all del. Kjøp et USB tastatur. haha

 

Anyway. Ring asus kundeservice, be om nummeret til serviceverkstedet. Dette gjorde jeg med toshibaen (290,-). Eller så kan du gjøre som jeg gjorde med Asusen, stakk innom en butikk som forhandler dem. De bestillte inn tastaturet for meg (550,-)

Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt tastatur til både asus og Toshiba. Så dette kan lett byttes selv!

Ikke mye skill man trenger for slikt on1musha, men for all del. Kjøp et USB tastatur. haha

 

Anyway. Ring asus kundeservice, be om nummeret til serviceverkstedet. Dette gjorde jeg med toshibaen (290,-). Eller så kan du gjøre som jeg gjorde med Asusen, stakk innom en butikk som forhandler dem. De bestillte inn tastaturet for meg (550,-)

Flott at min post ble bekreftet :)..litt ekstra skjenn på on1musha passte flott også. Det var forresten ikke så verst pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...