Gå til innhold

SN41G2 ... for en kødd

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte meg på fredag en Shuttle SN41G2 .. og funka heeelt finr frem til ca 1 time siden ...

da begynte den å bli en stor kødd ..

for det første nekter den å gå inn i biosen ... det kommer bare en svart skjerm ..

den henger seg opp etter den har sjekka rammen hver gang jeg starter den (hvis ikke den har stått i ca 10min å kjølt seg)

den nekter også å komme seg videre etter den har sjekket Hddene ... da bare skjer det samme som skjer når jeg vil inn i biosen

har pørld å resettet Biosen ... ingen lykke ...

........ ja det var vel allt ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken type ram er det?

Tror det er kompatibilitetsproblemer med ram'en som er mitt problem...

Restarter uten videre..

Skrevet

det er jeg sikker på ......

....

begyner å tru det er rammen .... før så sto det i oppstarten at den var på 333... nå står det 266.......

(da den funker sto den på 333 altså)

Skrevet

Har lest litt på nettet amg. ustabilitetsproblemer med sn41g2 og mye tyder på at hk er veldig kresen for hva type ram som er innstallert...

Er usikker på om det er merket eller utgaven som er problemet. Blir anbefalt å kjøpe corsairXMS3200 512MB, men denne koster jo skjorta!

Enten er det merket no-name/twinmos/cruicial/corsair som er saken eller så er det utgavene: pc2700/pc3200/pc3500...

Jeg har iallefall problemer med min ram...tror jeg

Visst vifta di girer seg kraftig opp under omstart og blir still etterpå så er det iallefall ikke varmeproblemer...slår seg på ved 48grader

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...