Gå til innhold

En utrolig Hunter Profil på armory :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hjernen? Du mener lage nye 1500 rating teams de kan farme med sitt 2500 team om natta? Du mener bruke macros og scrits for å finne ut hvilket lag det møter før det gjør de? Skifte gear og resistance alt etter hvem du møter? Jepp, mye skills der. Selvfølgelig gjelder ikke dette alle, men mange av de jeg har snakket med driver med slikt, og sier det "må" gjøre det siden alle andre gjør det.

Macros og "scripts" for å finne ut hvem man møter? Aldri hørt noen bruke noe sånt, eller at det går ann.

Som du sa selv, så møter du mye av de samme teamsa når du er så høyt oppe på rankingen. Så når du kan ikke navnene til spillerne i teamsa, kan du bruke macros som feks /ignore <navne på spilleren>

Dersom han er inne i arenaen, får du beskjed om at han er blit ignorert.

Dette er helt vanlig i min battlegroup og er nesten et "must have" for de fleste.

Skrevet (endret)
Vet det er blitt linket til dene før men den er bare helt utrolig, sjekker den med jevne mellomrom for å se hvor langt bak jeg ligger de beste....

410 dps unbuffed!

144 Hit rating!

29,62% crit!!

Me wants!

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...azzak&n=Maa

Maa er en alt, han pleier å joine oss i Hyjal for rep og noen ganger i BT just for fun.

Edit: Funny kar, men litt for glad i øl. Fra Bulgaria elns.

Endret av jossda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...