Datasmurf Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Høres interessant ut i mine ører. Gikk og lekte med tanken om det samme før, men ble aldri noe av det. Kunne jo vært interessant å prøve ut igjen, bor for øyeblikket i Steinkjer, men har vel adresse Orkanger, og uansett er det ikke mer enn en halvtime, en og en halv time til Trondhjem.
Hayer Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Ja, prosjektet er vel utdød, eller? Driver med casemod i kjellern, men folka klager på bråk. Dessuten trenger jeg hjelp med å mekke dvd/cdrom sånn at den blir sånn som du har på de MAC'ene, at du bare stapper CD-en inn på sia, ikke noen ting som kommer ut(annet en CD-en da, når du trykker på Eject-knappen).
hifiking Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Slike cd-rommer kjøper man i butikken? Kan man lage de selv?
Wattengård Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 Kan ikke lage de selv nei. De må nok kjøpes. Søk på Slot-in dvd. Og ja... Casemod-verkstedet ligger på is for nå. Jeg har egentlig hverken tid eller lokaler eller noe. Bare lyst -C-
Hayer Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Fikk det til jeg Sånn halvveis, men fikk den "effekten" jeg ville ha, så jeg er fornøyd!
Hayer Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Du vil nok kansje ikke kalle det "Slot-in", men det gjør jobben. Skal få slengt opp noen bilder av den på Unknown Base-workloggen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå