Gå til innhold

HANNspree XV32 32" LCD-TV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg googlet litt, og fant litt tekniske data og brukererfaringer her:

http://www.misco.co.uk/applications/Search...11&NoMapp=0

 

Det ser ut til at både spesifikasjoner og brukererfaringer er like bra som på f.eks. Tatung, og til en pris under 4000 må det vel være et knallkjøp?

 

Selv har jeg ikke erfaring med den, de HANNspree-TV-ene jeg har sett tidligere har stort sett vært små leketøysapparater formet som gøyale dyr.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg kan se er det ikke oppgitt noen tekniske data på Komplett, annet at det står at den har HDMI, men ikke hvor mange, i overskriften?

 

https://prisguiden.no/product.php?produc...=specifications sier at det er to HDMI. Men det kan finnes feil på prisguide.no.

 

Erfarer feil i prisguiden stadig vekk, så de stoler jeg ikke på.. men det som fikk med til å tro det kun er en inngang, er at de opplyser med at det er HDMI, men ikke flere.. bruker som regele å oppgi antallet hvis det er flere, gjør de ikke?!

Endret av beverpower
Lenke til kommentar

 

Hannspree'n på komplett er veldig billig, men finner ikke noe bruker-erfaringer eller tester så er skeptisk. Det står mellom den og Tatung MCAK, heller mer mot Tatung siden det er så mye informasjon rundt Tatung. Betaler noen ekstra hundrelapper for å vite hva jeg får.

 

Eller?

Lenke til kommentar
Hannspree'n på komplett er veldig billig, men finner ikke noe bruker-erfaringer eller tester så er skeptisk. Det står mellom den og Tatung MCAK, heller mer mot Tatung siden det er så mye informasjon rundt Tatung. Betaler noen ekstra hundrelapper for å vite hva jeg får.

 

Eller?

 

Er i samme situasjon som deg, og jeg er søren ikke sikker jeg ass. Er så mye som 800,- som skiller nå , iom at det virker som det bare er MCAK'en man får tak i for tiden - 4800,- på bestbuy.no. Noen bedre?

Lenke til kommentar
brilliant price!I found 1 more at same price on another site with only 1HDMI port and only 1 year warranty and no analogue tuner(which i dont need but its not the point)will buy from misco again as service is hassle free!

 

...hæ? Er dette fakta, eller, som jeg mistenker, en engelskmann på jordet?

Lenke til kommentar

Hei.

Her om dagen bestilte jeg meg et HANNspree Xv-32 LCD-TV, og i dag fikk jeg det. Eller, vel, jeg fikk et HANNspree Xv-S-TV. Feil TV, men jeg kunne rett og slett ikke brydd meg mindre.

 

Uansett, TV`en er helt grei, og joda, det er 2 HDMI-innganger. Kan også kobles til PC, bruker den faktisk som skjerm nå.

Er utrolig fornøyd med kjøpet jeg har gjort, siden den fungerer helt greit, og den var så utrolig billig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
brilliant price!I found 1 more at same price on another site with only 1HDMI port and only 1 year warranty and no analogue tuner(which i dont need but its not the point)will buy from misco again as service is hassle free!

 

...hæ? Er dette fakta, eller, som jeg mistenker, en engelskmann på jordet?

Jeg kunne i hvertfall ikke brydd meg mindre om det var analog tuner eller ikke. Analog tuner er noe det er lenge siden jeg har savnet.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Hei.

Her om dagen bestilte jeg meg et HANNspree Xv-32 LCD-TV, og i dag fikk jeg det. Eller, vel, jeg fikk et HANNspree Xv-S-TV. Feil TV, men jeg kunne rett og slett ikke brydd meg mindre.

 

Uansett, TV`en er helt grei, og joda, det er 2 HDMI-innganger. Kan også kobles til PC, bruker den faktisk som skjerm nå.

Er utrolig fornøyd med kjøpet jeg har gjort, siden den fungerer helt greit, og den var så utrolig billig.

 

Takk for ditt innlegg! Kan du fortelle mer om den? Hvilke andre innganger har den? Hvor mange scart, vga og dvi feks? Hvordan syns du kanalvelgeren er? Dvs er det lang responstid på skifte av kanaler og sånn. Har du digitalt signal eller analogt - hvis analogt, går det fint å justere bilde sånn at du mister svarte rander på 16:9 sendinger?

Lenke til kommentar
Hei.

Her om dagen bestilte jeg meg et HANNspree Xv-32 LCD-TV, og i dag fikk jeg det. Eller, vel, jeg fikk et HANNspree Xv-S-TV. Feil TV, men jeg kunne rett og slett ikke brydd meg mindre.

 

Du har nok ikke fått feil TV :) Det finnes bare tre TVer i HANNspree XV serien. Det er 32", 37" og 42" :)

Lenke til kommentar

Jeg vurderer også å kjøpe meg denne skjermen, da det er knalltilbud på den på komplett, men er det 60hz på denne? Skal bruke den til prosjektor og Xbox spilling. Kanskje litt dumt spørsmål, men har ingen peiling på tv whatsoever.

Lurer også på om det bare er bildet som er 32 tommer eller om det er hele skjermen som er 32 tommer, hvis dere skjønner hva jeg mener...

Endret av hakhag
Lenke til kommentar
Noen som vet om denne har antenne inngang? Bor på hybel med kabel tv, og kunne ikke se noe info om det på komplett..

Siden det er en TV, regner de det sannsynligvis som så selvsagt at det er unødvendig å opplyse om det. :)

 

Les post #10 igjen, så skjønner du hvorfor han tvilte på dette.

 

Jeg kan dog berolige alle om at den HAR analog tv-tuner og derfor antenneinngang, siden jeg mottok min Hannspree i dag :)

 

Har ikke testet den nok ennå til å gi noe dybdeanmeldelse, men førsteinntrykket er så som så. Litt uskarpt bilde (har analogt) men gode justeringsmuligheter (16:9, panorama, zoom1, zoom2 etc) - selve skiftet mellom disse modusene er og veldig kjapp. Det som IKKE er så kjapt er selve kanalvelgeren . 1-2 sekunder mellom hver kanal og ytterligere ett sekund før lyden kommer. Skuffende. Må teste digital tilkobling og justere litt innstillinger før jeg kan si noe mer. Kommer tilbake med mer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...