Gå til innhold

settlers eller anno?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har dere prøvd begge spillene eller kun settlers?

jeg har ikke spilt settlers siden settlers4, og var jo ok da. regner med det er bedre nå

 

Det var genialt i 2'ern og 3'ern. 4'ern var grei. Så kom nr5 som var ILLE og nå kom nr.6 som ikke er spessielt god den heller. Problemet med empires er at det ser bra ut og er artig I EN LITEN STUND. Tilslutt mister den litt av moroa. (dette merker du ikke i demoen...)

Kjøp heller anno 1701 du. Mye mer moro over lengre tid.

Lenke til kommentar

Du må skaffe deg det nyeste Anno spelet, heilt klart! Men om du virkelig vil ha ein opplevelse burde du skaffe deg det gamle Anno spelet (Anno 1504), det er sant nok vesentlig dårligere grafikk, men fy f*** det er avhengighetsdannende!

 

Btw. Det nyeste Anno spelet er sjuuukt digg på LAN!

Lenke til kommentar

Noen som vet om den oppdaterte versjonen av Settlers II er noe særlig? :) Har Settlers 4 og har kost meg masse med det, derfor liker jeg bedre den gamle 'barnlige' og småfete stilen på Settlerseneenn den nye 'realistiske'.

 

Har mista CD-en til Settlers 4 :( Får ikke spilt spillet etter at jeg installerte utvidelsespakken, ikke engang med cracks..

Lenke til kommentar

Har prøvd både Settlers VI og Anno 1701 i dag i form av demoer. Har spilt igjennom anno en.. 6-7 ganger, det er et vanvittig addiktivt spill! - spilte Settlers VI en halvtimes tid etter å ha gjort unna tutorialen - "meh" - ALT+F4 - tilbake til Anno. Settlers ser mye bedre ut, og jeg liker den mer kunstneriske byggingen av byer, men spillet fungerte bare ikke for meg når det gjalt UI og mange andre ting.

 

*edit*

 

Da var GamersGate $29.99 rikere og harddisken snart 2gb fattigere. *gledeseg*

 

Takker for at noen fant på å poste en tråd om spillet ^_^

Endret av DODweb.org
Lenke til kommentar

Nå fikk jeg spille Settlers 6, og jeg må si jeg er SVÆRT skuffet. Makan til lett og kjedelig spill. Koslig å bygge, men thats it.

 

Spillet fikk meg bare til å ha lyst å reinstallere Anno (og det skal jeg nå).

 

Foresten, noen som har noe meininger om CivCity Rome? Er det noe?

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...