Gå til innhold

Vurderer Nokia e61/i, - hvilket headset bør jeg kjøpe?


deer

Anbefalte innlegg

Skal kanskje kjøpe e61, fordi jeg vil ha en mobil med wifi, minnekortspor og god kalender.

 

Jeg ønsker også å bruke den som mp3-spiller på toget. Men telefonen har ikke minijack-utgang og støtter ikke a2dp.

 

Hvilket popport-headset bør jeg velge?

 

Man finner jo alt fra

 

rimelige HS-8

i_273539-120x80.jpg

som jeg fikk med min "gamle" 5140i. Er ikke særlig imponert over verken design eller ytelse.

 

til fancy (og svindyre) HS69

2748175_enh_im-120x80.jpg

Noen som har erfaringer med dette?

 

Jeg sliter med å finne tester/reviews. Noen som har noen meninger?

- Finnes det gode(!) popport-headset til under 200kr?

- Finnes det eventuelt gode tredjeparts-headset?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal kanskje kjøpe e61, fordi jeg vil ha en mobil med wifi, minnekortspor og god kalender.

 

Jeg ønsker også å bruke den som mp3-spiller på toget. Men telefonen har ikke minijack-utgang og støtter ikke a2dp.

 

Hvilket popport-headset bør jeg velge?

 

Man finner jo alt fra

 

rimelige HS-8

i_273539-120x80.jpg

som jeg fikk med min "gamle" 5140i. Er ikke særlig imponert over verken design eller ytelse.

 

til fancy (og svindyre) HS69

2748175_enh_im-120x80.jpg

Noen som har erfaringer med dette?

 

Jeg sliter med å finne tester/reviews. Noen som har noen meninger?

- Finnes det gode(!) popport-headset til under 200kr?

- Finnes det eventuelt gode tredjeparts-headset?

 

Jeg har en E61i og kjøpte meg et Nokia HS-23 headset, som jeg er strålende fornøyd med:) Veldig god lyd! Hos de fleste forhandlere får du den for under 200 kr.

 

Priser finner du i prisguiden her

 

 

Ellers har du Nokia Hs-20, som visstnok skal ha bedre lyd. Den har dessuten snairveistaster til mp3.

 

Prisguiden

Endret av Alfa_Romeo
Lenke til kommentar
Tusen takk for gode råd! Tror jeg kjøper HS-20 :)

 

Noen tanker om valg av mobiltelefon også? ingen som svarer meg i denne tråden

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg helt klart gått for Nokia E61i. Den har alt som du har skrevet i malen din og vel så det, bortsett fra A2DP. Men det har du tross alt ikke bruk for hvis du skal kjøpe headset med POP-port. Hvis du syns E61i blir litt for bred og tung, har du Nokia E65. Den har WLAN/wifi også, og omtrent samme specs. Søstera mi har den, og hun er stor-fonøyd:) Begge telefonene ligger på +/- 3500 kr på nett.

 

E61 er et like bra alternativ som E61i, bortsett fra at den ikke har kamera. Har hørt at den ikke har like god byggekvalitet som e61i. Men tror det ikke er store forskjellen. Den er mye billigere enn E61i

 

Som MP3-spiller funker alle mobilene nevnt over utmerket, men som sagt må du kjøpe f. eks et HS-20 headset:) Kalenderen er ypperlig!

Du ville også ha Instant messenger, og live-messenger som du kan laste ned fra NOKIA funker utmerket:) Men dette vil koste deg 30 kr per. mnd etter 30-dagers prøvetid.

 

Nokia E61i

 

Nokia E65

 

Nokia E61

 

Håper det kunne hjelpe:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...