Gå til innhold

TES: Gjør oppgraderinger som Shivers Isle noe med spillet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic sier gjør denne oppgraderingen noe med spillet? Har 360 og spillet men er veldigt lei dette med at verden går opp i level samtidig som deg osv. Og har hørt rykter at det ikke lenger gjør dette etter oppgradering til shivers isle? Er dette sant eller bare teite rykter?

Om det ikke går får jeg skaffe spillet for pc og instalere denne mye omtalte moden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Stemmer det som Triplexx sier. For å fjerne nivåskaleringen må du bruke brukerlagde modifikasjoner, som for eksempel Oscuro's Oblivion Overhaul.

(Jeg kunne for øvrig aldri klart meg uten brukerlagde modifikasjoner, og derfor spiller jeg på PC. Se dette innlegget mitt, les gjerne fra begynnelsen av tråden.)

Ha en fortsatt fin spillopplevelse! :)

Den her KCAS som du nevner i den tråden er ikke den på en måte litt "juks" med tanke på at du får mer enn du burde osv?

Men stemmer det at den kan gi høyere enn 100 i atributes?

Endret av EkanTrike
Skrevet
Den her KCAS som du nevner i den tråden er ikke den på en måte litt "juks" med tanke på at du får mer enn du burde osv?

Ikke om du i tillegg kjører en modifikasjon som endrer på progresjonshastigheten til ferdighetene, for eksempel Oscuro's Oblivion Overhaul (som i snitt gjør progresjon 2-3 ganger senere, skjønt dette kan endres gjennom tilleggsmodifikasjoner i OOO).

(Dette er ikke noe å være redd for - uten å senke hastigheten på progresjonen hadde du gått opp i level alt for raskt, og til og med OOO hadde blitt kjedelig og lite utfordrende etter hvert. Spillet virker mye, mye lengre og mer innholdsrikt slik OOO har gjort det. :) )

Men stemmer det at den kan gi høyere enn 100 i atributes?

Fra readme-en til KCAS:

• Birthsign bonuses to Attributes are maintained past 100.

Altså kan du gå forbi 100, men kun tilsvarende bonusen du får fra stjernetegnet. Hvis du har et stjernetegn som gir +10 til Speed, så kan du trene Speed til 110. Dette er egentlig ganske logisk, ettersom disse bonusene vil bli mer "permanente" og ikke bare et kjipt forsprang som du henter inn igjen senere uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...