Gå til innhold

Ekstra skillevegger for Lowepro vesker?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har en Lowepro slingshot 200 som jeg i utgangspunktet er veldig fornøyd med.

Eneste som plager meg litt er at kamera(NikonD70) ofte blir litt lett kastet rundt. Når jeg tar ut kamera så ser jeg jo at alle vegger har gitt litt etter og kamera har fått større rom for å bevege seg. Jeg skjønner jo at dette skyldes tyngdekraft og det som er, men tenkte kanskje dette kunne løses med noen ekstra skillevegger som jeg satte inn både her og der. Både for at ting lettere skal holde formen, og litt slik at jeg kan tilpasse slingshoten etter hvilket utstyr jeg har med og at det ikke har altfor mye rom å bevege seg på.

 

Jeg har prøvd å lete litt rundt etter dette men har så langt ikke funnet noe. Det jeg ser som alternativ blir jo å kjøpe en ekstra bag jeg kan bruke som dele-bag.

 

Noen som vet om det går an å kjøpe ekstravegger eller har noen andre tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan jo komme med et usakelig tips: Kjøp mer utstyr og fyll ut tomrommet i sekken. ;) Jeg har 100-modellen, og den begynner å bli veldig trang. Kanskje vi skulle ha byttet?

 

Har du innredet sekken fornuftig? Kameraet må ha støtte, og ikke bare av en borrelåsvegg. Hvis du ikke har nok utstyr til å støtte opp med innvending, bør du gjøre om inventaret slik at kameraet har god støtte i bunnen, og alt det andre utstyret ligger oppå. Hvis sekken vendes til siden ofte, må du innrede med hensyn til dette også. Disse ord er ikke til mye hjelp, men jeg har tro på at du kan finne en eller annen løsning ved litt eksperimentering. Jeg kan dessverre ikke tenke meg at skillevegger selges løst; du må sikkert kjøpe et ekstra Lowepro-produkt.

Endret av Ostekjeks
Lenke til kommentar

Takker for svar,

 

Om jeg virkelig har lyst så kan jeg fylle den relativt god og full med diverse objektiver osv ;) .

 

Problemet med dette er at det blir relativt tungt, og det andre er at når jeg er på ferie så har jeg ikke lyst til å subbe rundt med fotoutstyr verdt altfor mange tusen når jeg strengt tatt ikke kommer til å bruke noe av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...