Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor kan jeg få tak i Compex DSR2216 Managed Switch i Norge?


Anbefalte innlegg

Hei er det noen her som vet hvor jeg kan få kjøpt Compex DSR2216 Managed Switch i Norge (Ethernet Switch 10/100MBPS, 16 porters)

Det er to stykker av dem (med samme modell nummer), den store og den lille, den lille er så stygg, så det er den store jeg vil ha selv om den er litt dyrere.

 

Har lest to tester av denne Managed Switchen, og må si at jeg har blitt meget imponert av den, så siden jeg har lyst på en Switch der jeg kan begrense ut/opp hastigheten ut til nettet, så har jeg bestemt meg for å gå for den, men problemet er at jeg ikke kan finne noen som selger denne i Norge enda, og ikke kom å si "Google" eller noe slikt, har prøvd flere søkemotorer, testa ut Komplett, Databutikken, Psdata, Andersen Data, Mamoz, Mpx, det var vel det. Orker ikke gå igjennom alle Websjappene nå, så det hadde vært fint om noen viste hvor jeg kan få tak i denne Switchen helst, og som sagt, det er Norge jeg er mest interresert i, men det er greit om dere vet om andre steder i Europa, funnet det i USA, men har ikke mye lyst til å bestille derfra, helst et sted der de bruker 230V~ om dere har det kartet klart for dere i Norge, det har jeg sånn nogenlunde av en eller annen grunn. Hehehe... Det er jo ikke sikkert Switchen er bygget til både å ta 230~ AC - 50Hz og 110V~ 60Hz, selv om de fleste ting som har med data å gjøre, powersupp. Switcher etc støtter dette.

 

Og ja, jeg vet man kan kjøpe en strømomformer (adapter) men det er jo best om jeg slipper det, syntes du ikke?

 

Hvis du ikke vet hvor de selger akkurat dette Compex produket kan du gjærne si til meg hvor man kan kjøpe Compex produkter i det hele tatt, så kan jeg heller be dem ta den inn eller noe.

 

Alle svar mottas med takk :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svaret, skal se om jeg finner noen tester av de Switchene du viste meg, så skal jeg se om de imponerer like mye som Compex switchen gjorde det, du ser testene jeg leste til Compex switchen er Amerikanske. Så jeg har hatt trøbbel med å finne noen som selger disse i Europa, jeg kan jo bestille Compex switchen direkte fra Leverandøren, men vil helst kjøpe her i Norge, eller i fra vårt kontinent, Europa.

 

Men om jeg blir fornøyd med eventuelle tester jeg leser om de D-Link switchene, ja da får jeg ta meg en slik da, ellers så bestiller jeg nok Compex switchen direkte fra Compex (http://www.cpx.com/)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...