Gå til innhold

"lock on target" GTA:SA PC


Anbefalte innlegg

Hei!

Må jo være jeg som ikke skjønner en drit eller noe i dag, så må krype ned i gjørma å spørre om dette teite spørsmålet.

Hvorfor får jeg ikke til å lock on target i GTA: San Andreas på PC? Installerte det i dag etter at savne til det ble for stort, og PS2'n kjente jeg ikke at jeg giddet å koble opp. Står jo i kontroll konfigurasjonen til spillet hvordan du scroller gjennom targets'a, men får ikke til å låse den fast på dem.

Eller går ikke dette ann på PC versjonen? Og at jeg må sikte på alle manuelt med høyre museknapp?

 

Noen her inne har jo garantert spillt dette på PC, og kan forklare meg hva det er jeg ikke skjønner..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Må jo være jeg som ikke skjønner en drit eller noe i dag, så må krype ned i gjørma å spørre om dette teite spørsmålet.

Hvorfor får jeg ikke til å lock on target i GTA: San Andreas på PC? Installerte det i dag etter at savne til det ble for stort, og PS2'n kjente jeg ikke at jeg giddet å koble opp. Står jo i kontroll konfigurasjonen til spillet hvordan du scroller gjennom targets'a, men får ikke til å låse den fast på dem.

Eller går ikke dette ann på PC versjonen? Og at jeg må sikte på alle manuelt med høyre museknapp?

 

Noen her inne har jo garantert spillt dette på PC, og kan forklare meg hva det er jeg ikke skjønner..

 

slik jeg husker så er det ikke lock-on target på pc-versjonen, men d er jo da mye letere å bruke musa:)

ps: tror kanskje denne tråden skulle ha ligget under for de mest omdiskuterte -> grand theft auto :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...