da9mt Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 (endret) Heroes III helt klart! Supert spel, dessuten ser nokon av konseptbildene deres skikkelig bad ass ut! Om ikkje så kunne du tatt noken bilder frå The Legend of Zelda: Ocarina of Time(igjen konseptbilder). Veit du aller helst ville hatt fra PC, men dette er heilt seriøst det beste spelet som er laga! Endret 6. november 2007 av da9mt
BigJaffa Skrevet 6. november 2007 Forfatter Skrevet 6. november 2007 Heroes III helt klart! Supert spel, dessuten ser nokon av konseptbildene deres skikkelig bad ass ut! Om ikkje så kunne du tatt noken bilder frå The Legend of Zelda: Ocarina of Time(igjen konseptbilder). Veit du aller helst ville hatt fra PC, men dette er heilt seriøst det beste spelet som er laga! Veit at det eit fantaskik spel, men vil prøve og holde meg til pc, det er jo eit pc kabiett som skal lages.
da9mt Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Kva med Crysis? er eit av dei få spela som har fin nok grafikk til å bruke screenshots.
Jochi Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Ville du bare ha klassiske pc spill? Og ikke spill fra andre plattformer? Kunne tenkt meg Diablo i alle fall....
Crossfire Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 (endret) Hva med det spillet som gjentatte ganger på flere forskjellige side (siste gamefaqs tror jeg) er blitt stemt opp til best game ever? Final Fantasy VII (7)!! Endret 7. november 2007 av Crossfire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå