KeyanZa Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 (endret) Hei er en del å reiser i jobb å har da med en bærbarpc. så kunna tenkt meg et slags tycoon spill som jeg huska fra gammelt av. eller sim city spill og lignende. altså et spill der du skal bygge og utvikle er osv. spill som jeg har spilt som jeg har likt i den sjangeren. sim city 4. rush hour transport tycoon. (gammelt spill) rollercoster tycoon. gammelt, lenge siden jeg har spilt nå. anno 1870 eller hva det var oxo gammelt spill. railway tycoon tror jeg det hete, sikkert 5 år gammelt the settlers 4. er det nye noe bra? noen som har noen tips til meg? Endret 4. november 2007 av KeyanZa
Ache Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Pontifex 2 Du må konstruere bruer som skal tåle så og så masse innen for et visst budgjett...noken av bruene må ha kunne løftest for å slippe båter gjennom
BigJaffa Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Sid meier`s Railroads, Det er eit spel du kan bli hekta på Speler det når eg kjeder meg, fantastisk gøy.
KeyanZa Skrevet 5. november 2007 Forfatter Skrevet 5. november 2007 er d d nye som nettopp har kommet? har det kommet noen nye versjoner enn dem jeg skrev over? noen som har prøvd dem ut? meninger? tenkt litt på sim city, kommet et nytt der? eller nye patcher?
stmonsen Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 om du har vært hekta på transport tycon deluxe (OTTD) og prøver sid meiers railroads blir du SKUFFA! jeg hadde skikkelig tro på spillet helt til jeg prøvde det for et år siden eller noe. har ikke rørt det siden. drittspill. ottd får du vel lasta ned helt gratis, og du finner ikke noen spill som er i nærheten kvalitetsmessig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå