Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

KRISE; får ikke startet opp


Anbefalte innlegg

jeg får bare gått inn i bios, men når jeg går videre fra bios blir baer skjermen svart.

Jeg prøvde å boote fra cd, men da står det press ant key to continiou, men så blir skjermen bare svart igjen.

Dette skjedde etter at jeg formaterte hardisken om fra vista til xp. Det gjorde jeg fordi jeg fikk bluscreen hvor det stod irql not less or equal etter at jeg hadde vert på datamaskinen i ca 2 min. Dette var det siste som skjedde før jeg ikke fikk startet PC-en i det hele tatt.

 

Har en acer aspire5920g.

Hvilken rekkefølge skal tinga i bios være, måtte endre noe der i forbindelse med formateringen....

Skal sata mode være på ide eller achi?

 

Vær så snill å hjelp meg!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
jeg får bare gått inn i bios, men når jeg går videre fra bios blir baer skjermen svart.

Jeg prøvde å boote fra cd, men da står det press ant key to continiou, men så blir skjermen bare svart igjen.

Dette skjedde etter at jeg formaterte hardisken om fra vista til xp. Det gjorde jeg fordi jeg fikk bluscreen hvor det stod irql not less or equal etter at jeg hadde vert på datamaskinen i ca 2 min. Dette var det siste som skjedde før jeg ikke fikk startet PC-en i det hele tatt.

 

Har en acer aspire5920g.

Hvilken rekkefølge skal tinga i bios være, måtte endre noe der i forbindelse med formateringen....

Skal sata mode være på ide eller achi?

 

Vær så snill å hjelp meg!

 

Jeg ville ha hørt med acer support, det er i disse tilfellene en har de...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...