Eirik89flo Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Hei. Når jeg spiller call of juarez, eller spilller jo ikke fordi det kommer opp:Src\terrainnew\GeoMipMap.cpp,line 679 msg:CMipMapTerrainBlock::BuildmipMaps(..):: hvordan kan jeg fikse det? noen som gidder å hjelpe meg? mvh Eirik
Bjonski Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 (endret) Et googlesøk tok 5sekunder. Game doesn't start while starting New Game: "exception: file '.\src\TerrainNew\GeoMipMap.cpp', line: 679, msg: CMipMapTerrainBlock::BuildMipMaps(..): unsupported position stream : terrain.mat" Issue is in dx9 shaders which should be 2.0 or 3.0 complient. I have Geforce 7900GT which should be ok hardware. Les Call of Juarez forum for mer hjelp edit: du trenger altså DX9 + Shader 2.0 skjermkort eller bedre. Endret 3. november 2007 av Bjohansen
Deadringer Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 jeg får feilmelding da jeg prøver å installere spillet i vista, noen som vet hvordan det kan fikses? Har satt kompabilitet til windows xp og alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå