Gå til innhold

Hvor kan jeg laste ned GunGame Mod til CS 1,6?

Anbefalte innlegg

• 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du aktiverer den ved å skrive inn gg_enabled 1 i console.

For å installere den må du først innstallere AMX Mod X (+ metamod, som skal følge med amxx) til serveren din, og så legge til GunGame som en mod til AMX Mod X :)

Endret av Danny Boy
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg tror jeg har gjort alt jeg skal, flere ganger også.

Når jeg prøver å create game så slår cs seg av og jeg kommer ut tilbake til steam.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Hei danny dette er Gamerfreak789.

dere som trenger hjelp med cs:s zombie mod det finnes flere forskellige zombie-mods(zm's)her er to eksempler

1 terrorist = zombie ct =ikke zombie. her slår ctene mot tene ingen. ct har våpen t har kniv og 2000-5000 hp. ct vinner når t er døde og omvendt, moden kan også ha spesialefekster som gravity, lightning, darkness osv.

2 ct og t på lag mot zombie. kulest!! : alle starter i random team, en blir zombie, men bytter ikke team, zombien skal prøve å gjøre andre mennesker til zombier (infect) og mennesker skal drepe zombiene. altså kort sagt ct and t team up against zombie that infect in 1 hit. mål: zombie vinner: alle er zombie. human vinner : alle zombier er døde

linker:

1: søk på zombie mod source på google ikke mas på jeg spiller ikke source, 1.6 er MYE bedre.

2: http://www.zombiemod.com/forums/downloads.php MÅ registrere deg.zombiemod

Endret av Rasmusx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...