Danny Boy Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Pakken jeg har laget er for CS 1.6, så nei
Skaugemannj Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Må jo også installere AMX og enable GunGame-pluginen. For dere som ikke skjønner guiden; hva er det dere ikke skjønner? Hvordan "enabler" GunGame pluginien
Danny Boy Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 (endret) Du aktiverer den ved å skrive inn gg_enabled 1 i console. For å installere den må du først innstallere AMX Mod X (+ metamod, som skal følge med amxx) til serveren din, og så legge til GunGame som en mod til AMX Mod X Endret 18. desember 2007 av Danny Boy
islamunit Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 åssen instalerer du zombie mod for css er dt noen som vet ellr vil hjelpe meg så skriv meld til meg:P
islamunit Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 vet dekk åssen man kan lage en zombie mod server:P kan noen hjelpe meg:P
DeRn Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Jeg tror jeg har gjort alt jeg skal, flere ganger også. Når jeg prøver å create game så slår cs seg av og jeg kommer ut tilbake til steam.
Rasmusx Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 (endret) Hei danny dette er Gamerfreak789. dere som trenger hjelp med cs:s zombie mod det finnes flere forskellige zombie-mods(zm's)her er to eksempler 1 terrorist = zombie ct =ikke zombie. her slår ctene mot tene ingen. ct har våpen t har kniv og 2000-5000 hp. ct vinner når t er døde og omvendt, moden kan også ha spesialefekster som gravity, lightning, darkness osv. 2 ct og t på lag mot zombie. kulest!! : alle starter i random team, en blir zombie, men bytter ikke team, zombien skal prøve å gjøre andre mennesker til zombier (infect) og mennesker skal drepe zombiene. altså kort sagt ct and t team up against zombie that infect in 1 hit. mål: zombie vinner: alle er zombie. human vinner : alle zombier er døde linker: 1: søk på zombie mod source på google ikke mas på jeg spiller ikke source, 1.6 er MYE bedre. 2: http://www.zombiemod.com/forums/downloads.php MÅ registrere deg.zombiemod Endret 23. februar 2008 av Rasmusx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå