Gå til innhold

Helt mongo p990i?

runela

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en p990i i litt over 1 år. Siste 2 ukene har den blit helt rar. Den avbryter inkomende anrop, abryter samtaler mens de pågår og henger seg opp så jeg må trekke ut bateriet og sette det inn igjen. Kan finne på og begynne og ringe og vibrere og når jeg springer for og ta tlf er det bare svart skjerm og den ringer og vibrer og går ikke ann og ståppe det før jeg har truket ut bateriet. Alarmene er bare 50 : 50 om de fungerer og den henger seg ofte opp i oppstarten? Defekt? eller hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send mobiltelefonen inn til SE. Jeg er lei av å måtte oppdatere mobiltelefonen hele tiden fordi SE ikke greier å lage en feilfri FW, og derfor skal de i tiden fremover få lov å oppdatere programvaren for meg dersom jeg får problemer. Er jeg riktig heldig greier de ikke å fikse feil hvis de skulle oppstå, og etter tre reparasjoner har man rett til ny mobiltelefon (eller pengene igjen?). Hadde jeg vært deg hadde jeg definitivt sendt mobiltelefonen til reparasjon og krysset fingrene for at feilen er vanskelig å reparere :p Siden du har hatt mobiltelefonen i et år så regner jeg med at du har vært gjennom det samme som meg; et år med en mobiltelefon som hadde vært kjempebra dersom den var feilfri, men som istedenfor har vært full av feil og til tider fullstendig ubruklig.

Jeg angrer på at jeg ikke sendte mobiltelefonen til service mens den fortsatt var fullstendig klikk, så jeg kunne få igjen pengene. P990i er egentlig en helt brukbar mobiltelefon nå, men det var den overhode ikke det første halvåret! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...