denix89 Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 (endret) Jeg har kjøpt warcraft 3. Så lurer jeg på hva internett hastigheten burde være når jeg skal joine og hoste servere? Skriv gjerene hastighet på Opp-hastighet og ned-hastighet. Takker for alle svar.. Endret 3. november 2007 av denix89
Bata Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Det er ikke så veldig krevende (i alle fall ikke for klient). For hosting ville jeg i alle fall ikke hatt Telenor ADSL på grunn av deres lave opp-hastigheter, NextGenTel har gode nok, men fremdeles kanskje bare på kanten. En helt standard ADSL kobling vil holde i lange baner for å være klient (joiner) , men for hosting må du ha mer enn 256Kbps for å holde forsinkelsen unna, sats på SDSL eller fiber For alt jeg vet KAN det jo funke knirkefritt med 256 opp og, men tviler.
denix89 Skrevet 3. november 2007 Forfatter Skrevet 3. november 2007 (endret) takk for svar Endret 3. november 2007 av denix89
The Ghost Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Så jeg med Telnor turbo med 700kbit/s opp kan hoste CSS servere, WC3 servere osv. ?
Zappy Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Så jeg med Telnor turbo med 700kbit/s opp kan hoste CSS servere, WC3 servere osv. ? Uten problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå