kebaberdigg Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 (endret) Hvis jeg velger horde kan jeg ikke spille sammen med venner som f eks er alliance? Hvor mange sverere er det egentlig ? hundre!!? kjipt hvis nesten alle vennene dine er på foskjellige servere ( eller det heter kanskje noe annet i wow) Har ikke engang prøvd wow enda men har 10 dager, kan jeg være "blood elfe" rogue uten "burning crusade"? Er det ulovlig eller veldig uvanelig å ha en "female" char som mann, syntes de ser MYE kulere ut. Også dette med pvp servere "player vs player?" er det sånn at man kun sloss mot hverandre eller er det også "selve spillet" o_O ? (Jeg er vel HELT på jordet eller hva?) Hvor mange spillere er det pr server ? Sikkert kjempe teite spørsmål, men jeg har virkelig ikke peiling. Endret 3. november 2007 av kebaberdigg
Glutar Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 (endret) Sitat av førstepost fjernet av moderator Vis du velger horde kan du ikke prate/spille med Alliance spillere på samme server, og ja det heter servere og det er hverfall over 20-30 du kan velge mellom i europa. Du kan ikke velge Blood elf vis du ikke har Burning Crusade, og det er helt normalt og velge female character vis du er mann (er det selv ). På en PVP er du nesten alltid PVP flagget, som betyr at alliance kan angripe deg eller omvent hvor du en er. Ellers er det helt det samme som PVE servere. RP servere er "Role Playing" og er strengere til hva du kan si i chatter osv. Vet ikke hvor mange spillere det er pr server, men er nokk plass til deg der du vil Endret 3. november 2007 av JohndoeMAKT
kebaberdigg Skrevet 3. november 2007 Forfatter Skrevet 3. november 2007 (endret) Tusen takk Litt kjipt at jeg må ha burning crusade for jeg får ikke prøve det gratis gjør jeg vel, dessuten hvor mye koster wow i måneden kan jeg betale uten kredittkort ? Endret 3. november 2007 av JohndoeMAKT
Dj_Arnleif Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Du kan kjøpe noe som kallest for "Gaming Card" rundt omkring på en del butikker. Da betaler du ca. 250kr for 2 måneder og da slipper du å gå ut med kredittkort og lignende Lykke til!
World Of Warcraft Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Er sånn ca 100 realms I EU English + at du har Fransk, Spansk og Tyske realms også. Blir sikkert en 180-200 realms totalt
JohndoeMAKT Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå