Gå til innhold

Info tråd til alle som har kjøpt Supertalent ram via meg ...

The Ghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet
Noe å kose seg med imens vi venter :p

Fin liten test

Ohh, veldig pent...

Gleder meg til jeg får brikkene i postkassa mi...

Gjest Slettet+6132
Skrevet (endret)

Nei, det er en stort powerbuy av et parti kokain fra mellomamerika, men det er forkledd som innkjøp av RAM for og forhindre at myndighetene avslører oss...

EDIT: F*** der avslørte jeg hele greia, sorry folkens...

Endret av Slettet+6132
Skrevet

Da har jeg betalt Dave (han i USA), men venter på noen få betalinger som har uteblitt til nå ca. 5 person tror jeg det er men har ikke helt gått over ennå ...

Hvis ikke får jeg ikke hentet ut på postkontoret da jeg itillegg må betale moms da :sick:

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Sleng ut lista. Om det er noen i trondheim kan jeg gjerne tøsdaske litt penger ut av dem.. hehe

me wants to live in trondheim... :p

Neida, jeg har betalt, og jeg bor ikke i trondheim...

Skrevet

Har ikke laget listen over de som ikke har betalt ennå, men har over de som har betalt, eller iværtfall navnet så jeg kan sammenligne de med dere så finner jeg ut hvem som gjenstår

Skrevet

I alle dager.. tenkte jeg skulle se hvordan det gikk med ram'en, må jo følge med og se hva denne er god for. Neste gang tilbudet kommer så fikk jeg "go" fra kjerringa.

Så finner jeg matoppskrift? hehe, tidenes ;) Må faktisk prøve den der til en middag med noen venner til uka.

Skrevet

Jeg får ta ansvar for den oppskriften, andylove..

Jeg har i alle fall ikke noe problem med den listen. Har vært i offentlighetens søkelys før uten varige mén.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...