Gå til innhold

Problemer med batterilevetid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg en brukt mac for ikke lenge siden, 2006 modell. I starten merka jeg ingen ting, men nå i det siste har batteriet og levetiden oppført seg veldig merkelig. Etter en full natts lading tar jeg den opp på skolen, 0:30 minutter igjen, men 97%, dette var i desktop. Så plutselig viser den over 7 timer... Det værste er at den bare blir tom helt plutselig, ikke noe varsel eller noe, og prosenten kan være over 50% og plutselig slokner den. Jeg har lastet ned en sånn dings som viser batteristatusen på dashbordet, og det er visst 97% friskt, så skjønner ikke helt hva som er gærent...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er en garantisak/reklamasjonssak, absolutt.

Et batteri skal holde i mer enn ett år.

Så ja -- de skal fikse det gratis/erstatte det.

Må vel egentlig gå til den du kjøpte maskinen av, men be Eplehuset/Humac ta en titt. De burde ikke ta noe for det.

Endret av Henrik C
  • 4 uker senere...
Skrevet
Nej det är inte reklamationssak, batterier har bara garanti 1 år även med applecare protection plan.

har du uppdaterat din mac?

Hvordan da oppdatert? Til Tiger? Nope...

Skrevet
Nej det är inte reklamationssak, batterier har bara garanti 1 år även med applecare protection plan.

har du uppdaterat din mac?

Hvordan da oppdatert? Til Tiger? Nope...

tryck på äpplet längst upp till höger sen programuppdatering kanske det är en uppdatering som löser problemet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...