Gå til innhold

Mobilnørds! 3G, EDGE, blits, flightmode...


Anxe

Anbefalte innlegg

Til sommeren er min w810i to år gammel, og det begynner å bli på tide å tillate seg å handle my mobil.

 

Jeg er ganske kresen på hva jeg vil ha, og tenkte kankje noen hadde lyst til å kort anbefale meg noen modeller jeg kan søke opp mer info på på nettet. It's a jungle out there!

 

Merke

Egentlig har jeg vært SE-fan en stund nå, men de er jo så sta på at telefonene bare enten skal ha det ene eller det andre (og har den begge mangler den linsedeksel og har joystick osv) så merke er virkelig ikke nøye for meg.

 

Type

Flipp, skyv, standard, I don't care. Men vil helst unngå "plastmobil".

 

Farge

Overrask meg! (Men gjerne rødish...)

 

Specs

- 3G

- EDGE

- Kamera med min 3-4 MPX og blits (øvrige specs er ikke å forakte)

- Deksel på kameralinsa

- OK mediespiller der man bla.a. kan spole hurtig i videoklipp (w810i suger der)

- Radio

- Enkelt å føre over filer fra mobil til pc (har ingen planer om å skaffe meg Vista)

- En ganske bra batterikapasitet er ikke å forakte

- Blåtann er et must

- IR er også greit

- Skjerm: Gjerne litt stor

- Minnekort: Ja takk! Gjerne 1-2 GB som følger med med mulighet for å kjøpe større.

- Uttak for "vanlige" øreplugger/ kabel til å koble opp mot stereoanlegg

 

Pris

Vis meg alt som passer til disse kategoriene. Men under 4500 hadde jo vært gemt.

 

Jeg har sniffa på Nokias telefoner, virker som om de er best på å gi en mobil som har "alt". N80 er vel vanskelig å få tak i, N95 er kanskje i overkant av hva jeg trenger, N73 har jeg prøvd og var ikke helt min greie.

 

Ellers, om min bruk: Tar mye tog og kobler pc til mobil for å surfe, så det må gå smertefritt. Flight mode/ walkmanmode må være tilgjengelig. Batterikapasiteten bør være bra. Bruker telefonen mye som mp3-spiller og må ha mulighet for gode headset. Bra videoavspilling er et ønske. Også må det være et godt kamera med blits.

 

Vet jeg ikke kan få "alt", men noe der ute må jo finnes?

 

Edit: Redigert minst fire gang :p

Endret av Anxe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...