Mazeking Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 (endret) I Osloområdet har jeg kommet over to butikker der man kan bytte inn gamle spill og kjøpe brukte samt nye spill. Er det noen som har gjort seg opp en mening om hvor det lønner seg å bytte inn sine spill i nye og brukte? EB games har lite informative sider med priser på nye eller gamle spill. Kun en toppliste og ingen mulighet til å browse etter spill. Game finner jeg rett og slett ingen link på? Selv på gulesider finner jeg ingen link til butikken. Merkelig. Man bør da i det minste har en hjemmeside som forteller hvor i landet ens butikker ligger? Kanskje jeg rett og slett heller bør selg et og et spill på finn.no? Er noen Xbox360 spill jeg vil bli kvitt Endret 2. november 2007 av Mazeking
neslonek Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 I Osloområdet har jeg kommet over to butikker der man kan bytte inn gamle spill og kjøpe brukte samt nye spill. Er det noen som har gjort seg opp en mening om hvor det lønner seg å bytte inn sine spill i nye og brukte? EB games har lite informative sider med priser på nye eller gamle spill. Kun en toppliste og ingen mulighet til å browse etter spill. Game finner jeg rett og slett ingen link på? Selv på gulesider finner jeg ingen link til butikken. Merkelig. Man bør da i det minste har en hjemmeside som forteller hvor i landet ens butikker ligger? Kanskje jeg rett og slett heller bør selg et og et spill på finn.no? Er noen Xbox360 spill jeg vil bli kvitt Synes det er veldig opp og ned på hvor du får best pris. Jeg gikk til Game igår for å bytte Skate til xbox360, der fikk jeg en pris på 250kr. Så gikk jeg til Ebgames for å se hvor mye jeg fikk for Skate, der gav de meg en pris på 360kr.
Mazeking Skrevet 2. november 2007 Forfatter Skrevet 2. november 2007 I Osloområdet har jeg kommet over to butikker der man kan bytte inn gamle spill og kjøpe brukte samt nye spill. Er det noen som har gjort seg opp en mening om hvor det lønner seg å bytte inn sine spill i nye og brukte? EB games har lite informative sider med priser på nye eller gamle spill. Kun en toppliste og ingen mulighet til å browse etter spill. Game finner jeg rett og slett ingen link på? Selv på gulesider finner jeg ingen link til butikken. Merkelig. Man bør da i det minste har en hjemmeside som forteller hvor i landet ens butikker ligger? Kanskje jeg rett og slett heller bør selg et og et spill på finn.no? Er noen Xbox360 spill jeg vil bli kvitt Synes det er veldig opp og ned på hvor du får best pris. Jeg gikk til Game igår for å bytte Skate til xbox360, der fikk jeg en pris på 250kr. Så gikk jeg til Ebgames for å se hvor mye jeg fikk for Skate, der gav de meg en pris på 360kr. Nå vet ikke jeg hvor du bor, men Er det noe sted i Oslo game og EB games ligger forholdsvis tett på hverandre?
neslonek Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 (endret) ja, jeg holder til i oslo...eb games og game er 5min med gåing fra hverandre.. eb games ligger på byporten mens game ligger 3 kvartal opp fra karl johan Endret 2. november 2007 av franzi
Spillorakelet Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Husk du får 20% ekstra for dine spill om du forhånsbestiller en ny tittel eller handler ett spill som ikke har vært ute en uke! (EB Games)
Narsha Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Ligger EB Games på både Byporten og Aker Brygge. Hvor mye du får for spillet du bytter inn, varierer. Det kommer mye ann på hvor gammelt det er/hvor bra det er/hvor mange det er i butikken, og hvor vanskelige (enkle) de er å selge. Men det er mulig å ringe ned å høre, før du stikker ned. Og sjekk ut hvis det er noen kampanjer, noenganger får man 20% mer i verdi på innbytte, og litt slikt.
epqr Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 går det ann å bytte inn gamecube spill? og evt. ca. hvor mye får man for dem?
r88 Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 går det ann å bytte inn gamecube spill? og evt. ca. hvor mye får man for dem? Trolig kun topptitler som det ikke finnes mange av, og trolig får du ikke mer enn noen få kroner for spillene siden kuben er død..
Spillorakelet Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 (endret) Alt av Gamecube spill kan byttes inn! Du får faktisk generelt mer for GC spill en f.eks eldre ps2 titler da GC titler er mer "sjeldene" Tipper du får mellom 50 og 150kr per GC spill, alt etter hvem du bytter inn.. EB Games tar imot spill fra disse konsollene: PS3,PS2,PS1,PSP,GC,Gameboy,DS,Xbox og Xbox360. Alle spill ta`es imot så lenge ikke det er veldig dype riper eller knekte cd`er :-) PS. Vet ikke hvor man får best pris for spillene av Game og EB men virker som nye titler til ps3 og 360 er verdt mest på EB. Husk du får også 20% ekstra for spillene om du kjøper spill som akkurat har hatt release eller om du forhåndsbestiller dem. Endret 22. november 2007 av Spillorakelet
Narsha Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Ja, alt Spillorakelet sa var riktig, men hvorfor quotet du meg? Jeg sa vel ikke at man ikke kunne bytte inn GC spill? Er faktisk en god del av dem på Aker Brygge, og som Spillorakelet sa, er mange GC titler sjeldne, som gir en god pris. Ehm, ja, hurra!
epqr Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 (endret) ligger en Eb games rett ved meg men hvor finner jeg game butikker? link til hjemmeside? selger spill som bla: fifa 05 og 06, spiderman, fifa street, lord of the rings: the third age (spill nr. 4), rayman 3, james bond noen som vet ca. hva jeg kan få for disse spilene? eller er dette gode titler? Endret 23. november 2007 av epqr
neslonek Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 kan jeg bytte spill som jeg kjøpe for 2 dager siden, og bare si at jeg ikke likte spillet? på eb games
Narsha Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 franzi: Ikke nye spill, men gamle har du ti dager på å spille, så evt. bytte tilbake
Blabla1 Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 PC spill funker ikke grunnet CD-key ikke sant?
Spillorakelet Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 PC spill funker ikke grunnet CD-key ikke sant? Bla pga cd keys ja.. Det hadde også tatt utrulig mye plass da pc har et utvalg som er større en alle konsoller til sammen...
Anothim Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Så det er ingen plasser i Oslo som kjøper tilbake eller kjøper brukte PC-spill?
pr0nin Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Så det er ingen plasser i Oslo som kjøper tilbake eller kjøper brukte PC-spill? Game kjøper pc-spill.
vegavnil Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 BuMp! Noen som vet hva de gjør med konsollene de kjøper inn?
xelA Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 På nettsidene til EBgames, har de tilbud på brukte konsoller, så de fleste konsollene blir vel solgt ut (selv om det kan bli vanskelig å selge brukte ps2 til en pris som er 2-300kr billigere enn en ny)
Spillorakelet Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 På nettsidene til EBgames, har de tilbud på brukte konsoller, så de fleste konsollene blir vel solgt ut (selv om det kan bli vanskelig å selge brukte ps2 til en pris som er 2-300kr billigere enn en ny) De blir solgt for 699,- med 3 spill, ny prisen er på 1199,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå