DJViking Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 (endret) Jeg har tidligere brukt Bulletproof FTP server fordi den kan sette opp en ftp server som består av flere harddisker. Denne fungerte helt fint, men har gått bort fra den fordi den ikke er gratis og ikke støtte SSL/TLS. Da jeg kom over FileZilla FTP Server installerte jeg denne og satt den opp med SSL. Enenste problemet er at den ikke kan sette opp flere harddisker på samme ftp root. Hvis jeg legger til flere harddisker vil bare den som er satt som home vises. I Bulletproof kunne jeg legge til flere harddisker under homedisken og dermed legge mer ting på ftpserveren. Er dette mulig med FileZilla? Hvis ikke noen som vet om en annen FTP Server jeg kan sette opp som tilbyr dette med SSL/TLS? Det hadde også vært fint om det hadde vært mulig å velge hvilken SSL/TLS versjon og algoritme som skal brukes. Har googlet etter ftp servere og de jeg har funnet frem sålangt koster penger. Endret 1. november 2007 av DJViking
Fruktkake Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Det du leter etter er Cerberus FTP Server. Lett å sette opp, støtter kryptering og har virtual directories. Gratis og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå