Gå til innhold

xbox live problem


togr

Anbefalte innlegg

Har et problem med xbox live. Fikk for noen dager siden en mail der det sto:

 

We have recently attempted to charge your Xbox Live Monthly Gold Membership service to the credit card on file for your account. Please accept this reminder that your credit card has passed its expiration date and needs to be updated. The following credit card is the current payment method on your billing account..

 

Den er grei, men sto også at jeg kunne gjøre dette for å fikse det:

 

To update your credit card information:

1. Select your gamer card.

2. Select Account Management.

3. Select Memberships.

4. Select the membership you want to update.

 

Noe jeg har gjort, men da kommer denne feilmld:

 

Cannot authorize the selected payment option. please select a different payment option or add a new one.

 

Ok, så kjøpte jeg et 3 mnd prepaid membership card. trykte inn koden og da kommer feilmld:

 

You're already signed up for this subscription, go to account management, memberships and update your payment information.

 

Det gjorde jeg, nå har jeg 2 stk visakort nr på payment options, men ingen funker. Jeg skjønner ikke en dritt jeg. Noen her som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ringt xbox live nå og fikk denne forklaring på hva som var problemet. Når jeg bestilte live så valgte jeg å ta mnd betaling, asså 59 kr mnd. og det har jeg ikke hatt 1 år så måtte da betale ut resten av tiden (3mnd) for å komme live igjen. For det var binding på et år? Stemmer dette? Kan ikke si at jeg lest dette noe sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...