HDSoftware Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Folkens, jeg har nå gjort litt Inbterop mot Clarion programmer og dette virker strålende. Det jeg nå lurer på er følgende: Disse Clarion programmene har globale data og lister. Jeg kan eksportere disse for bruk i andre Clarioin programmer. Er det noen mulighet i .NET å benytte eksterne data og ikek bare prosedyrer?
GeirGrusom Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Eksterne data må nok i såfall hentes gjennom funksjoner, hvis ikke du tenker på strukturer og slikt da. Strukturer kan du jo sm kjent lage med struct i C# Men jeg mistenker at jeg misforstod hva du mente.
HDSoftware Skrevet 5. november 2007 Forfatter Skrevet 5. november 2007 Eksterne data må nok i såfall hentes gjennom funksjoner, hvis ikke du tenker på strukturer og slikt da.Strukturer kan du jo sm kjent lage med struct i C# Men jeg mistenker at jeg misforstod hva du mente. Niks. Du missforstod ikke i det hele tatt. Jeg hadde tenk å bruke "wrappere" for å hente ut disse dataene hvis det ikke lot seg gjøre å "plukke" opp externe data.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå