Gå til innhold

problemer med lesning av dvd-r cd.


eNR

Anbefalte innlegg

heisann. har akkurat formatert PC-en om til vista så hadde lagt musikken min på dvd-r CD-er for jeg tengte jeg skulle legge den inn igjen etter jeg hadde formatert.

 

men når jeg skulle legge inn musikk virker det som at PC-en ikke klarer og lese cden elno, og når jeg prøver og trykke på DVD RW drive (E:) så popper dvd romen bare cden ut igjen. så står det at jeg skal sette i en cd der.

 

så jeg prøvde og putte inn en tom dvd-r cd og da fant den cden min med en gang!

 

så det jeg lurer på er om noen har vert borti noe likt før med vista, og kansje vet hva jeg kan gjøre for og få fikset det?

 

takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
heisann. har akkurat formatert PC-en om til vista så hadde lagt musikken min på dvd-r CD-er for jeg tengte jeg skulle legge den inn igjen etter jeg hadde formatert.

 

men når jeg skulle legge inn musikk virker det som at PC-en ikke klarer og lese cden elno, og når jeg prøver og trykke på DVD RW drive (E:) så popper dvd romen bare cden ut igjen. så står det at jeg skal sette i en cd der.

 

så jeg prøvde og putte inn en tom dvd-r cd og da fant den cden min med en gang!

 

så det jeg lurer på er om noen har vert borti noe likt før med vista, og kansje vet hva jeg kan gjøre for og få fikset det?

 

takk på forhånd :)

 

Har du prøvd den på en annen PC også? Kan jo være feil med selve platen. Dessuten heter det ikke CD hvis det er DVD ;)

Lenke til kommentar

har prøvd dvdn på pappa sin pc og den funka ikke der heller.

 

 

men det som er så jævla rart at etter at jeg brant de dvdene så satte jeg dem inn i dvdrommet for og teste og se om det vart riktig! da funka det jo. men da hadde jeg XP.

 

 

kan det ha noe å si ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...