Gå til innhold

Forrige / Neste link i wordpress. Trenger hjelp til plassering

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har nettopp lært hvordan jeg setter inn disse linkene i wordpress på forsiden. Men jeg får det problemet at når man trykker på neste, så blir "forrige" knappen et usynlig lite mellomrom nederst inntil venstre marg.

Jeg satte denne koden <?php posts_nav_link('sep','<Forrige side','Neste side>'); ?> inn i bunnen av indexfilen, altså slik:

<?php } ?>

<br /><?php posts_nav_link('sep','<Forrige side','Neste side>'); ?> <br />

<?php get_footer(); ?>

Et annet problem jeg også vil ha svar på er hvordan kan jeg sentrere disse to linkene?

Se på bunnen av denne siden for å se problemet.

Endret av Cetramarius
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er noe feil med denne funksjonen i wp'en din, du må se litt på "functions_list.php" (tror jeg det heter, eller noe lignende) i WP mappa, og så finner du "posts_nav_link" så ser du om du finner noe feil med funksjonen.

For og sentrere=:

<?php } ?>
<br />
<div align="center"><?php posts_nav_link('sep','<Forrige side','Neste side>'); ?></div> <br />
<?php get_footer(); ?>

EDIT: Min 300. post! :woot:

Endret av Famen
Skrevet (endret)

Fant ingen fil som het det. Fant en som kun het functions i wp-includes mappa. Men inni den så fant jeg ingen posts_nav_link.

Neste linken fungerer jo helt bra nå. Men etter å ha klikket på neste side så er fortsatt tilbakelinken usynlig og bortgjemt. Firebug klarte heller ikke å finne noen form for kode der i det hele tatt.

Endret av Cetramarius
Gjest Slettet+142
Skrevet

Det er fordi at "<Forrige" kanskje vil bli tolket som en html-tag. Prøv dette: ;)

<?php } ?>
<?php get_footer(); ?>

Skrevet
Det er fordi at "<Forrige" kanskje vil bli tolket som en html-tag. Prøv dette: ;)

<?php } ?>
<?php get_footer(); ?>

Perfekt, det løste problemet. Nå ble det akkurat slik jeg ville ha det ;) Takk for hjelpen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...