Keiseren av Grønland Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Jeg har nettopp lært hvordan jeg setter inn disse linkene i wordpress på forsiden. Men jeg får det problemet at når man trykker på neste, så blir "forrige" knappen et usynlig lite mellomrom nederst inntil venstre marg. Jeg satte denne koden <?php posts_nav_link('sep','<Forrige side','Neste side>'); ?> inn i bunnen av indexfilen, altså slik: <?php } ?> <br /><?php posts_nav_link('sep','<Forrige side','Neste side>'); ?> <br /> <?php get_footer(); ?> Et annet problem jeg også vil ha svar på er hvordan kan jeg sentrere disse to linkene? Se på bunnen av denne siden for å se problemet. Endret 31. oktober 2007 av Cetramarius
Wackamole Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Det er noe feil med denne funksjonen i wp'en din, du må se litt på "functions_list.php" (tror jeg det heter, eller noe lignende) i WP mappa, og så finner du "posts_nav_link" så ser du om du finner noe feil med funksjonen. For og sentrere=: <?php } ?> <br /> <div align="center"><?php posts_nav_link('sep','<Forrige side','Neste side>'); ?></div> <br /> <?php get_footer(); ?> EDIT: Min 300. post! Endret 6. november 2007 av Famen
Keiseren av Grønland Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Fant ingen fil som het det. Fant en som kun het functions i wp-includes mappa. Men inni den så fant jeg ingen posts_nav_link. Neste linken fungerer jo helt bra nå. Men etter å ha klikket på neste side så er fortsatt tilbakelinken usynlig og bortgjemt. Firebug klarte heller ikke å finne noen form for kode der i det hele tatt. Endret 31. oktober 2007 av Cetramarius
Gjest Slettet+142 Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Det er fordi at "<Forrige" kanskje vil bli tolket som en html-tag. Prøv dette: <?php } ?> <br /><?php posts_nav_link('sep','<Forrige side','Neste side>'); ?> <br /> <?php get_footer(); ?>
Keiseren av Grønland Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Skrevet 31. oktober 2007 Det er fordi at "<Forrige" kanskje vil bli tolket som en html-tag. Prøv dette: <?php } ?> <br /><?php posts_nav_link('sep','<Forrige side','Neste side>'); ?> <br /> <?php get_footer(); ?> Perfekt, det løste problemet. Nå ble det akkurat slik jeg ville ha det Takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå