Turbo sindre Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Hei jeg bygde ny pc for litt over 1 uke siden. Jeg reinstalerte os uten å formatere da jeg ikke hadde tatt ordentlig backup. jeg la in bf2 og spilte litt singleplayer mens jeg ventet på at patchen skulle bli ferdig med å laste ned. når patchen var ferdig fikk jeg en feil melding om at den ikke fant spilet. okey jeg får prøve å reinstalere tenkte jeg. det ville ikke avinstaleres så jeg slettet det manuelt. nå når jeg setter in CD-en trykker på install så blir skjermen blå er milisekund så blir oppgaven borte. Har sendt mail til ea men intet svar Er det no galt med install wizard? jeg har prøvd flere cd plater til og med en iso i deamon tools
Turbo sindre Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Skrevet 30. oktober 2007 ja hundre og ørten prosent sikker på at den er ekte Har da fungert siden det kom ut
Piratpjokken Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 siden du slettet det manuelt kan det være noe tullball som ødelegger.. last ned ccleaner.. Det fjerner rusk og rask (inkuldert de filene jeg tror du trenger å få fjernet) http://www.ccleaner.com/ Det som sperrer for deg er sikkert en registry fil som ikke går bort manuelt uten at du vil tilbringe en ukesjakt på den rette filen i bin32 eller hva det heter.. Ccleaner gjør som regel jobben om du "scanner" regelmessig, på under 10 sek
Turbo sindre Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Skrevet 30. oktober 2007 Har "scannet" med både ccleaner og registry mechanic uten hell
Kimelimm Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Prøv og ta: Kjør/run(i start menyen)> CHKDSK. La den gjøre seg ferdig, og se om det funker. Ellers gå inn i Regedit (i kjør/run PÅ startmenyen) og gå på Applications/software som det pleier og stå, finn Bf2 på lista og slett registermappen til BF2 Har funket for meg vertfall
TomaTo Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Pass på at bruker navnet på administrator for Windows, ikke inneholder bokstavene æ, ø, å. Husk også å ikke bytte fil-plassering under installeringen... Den er ytterst kresen, og kan kun legges dit spillet selv vil.
Turbo sindre Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Nei bruker konton min ( admin ) ineholder ikke no ugyldige tegn. Men jeg fant en bruker konto som jeg ikke har oppretet? Hetter ASP.NET Machine a. den er en begrenset konto og er passordbeskyttet Endret 30. oktober 2007 av sindre12
Kimelimm Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Den er på alle PC-er, det er system adminen tror jeg, så det er helt normalt, prøvde du metodene mine?
Turbo sindre Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Skrevet 31. oktober 2007 Den er på alle PC-er, det er system adminen tror jeg, så det er helt normalt, prøvde du metodene mine? ja prøvde men til inget hell... ja jeg restartet når jeg slettet dice register mappen...
Dernel Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 søk gjennom pc-en på battlefield 2 og fjern alle filer som skulle ha vert fjerna.
Turbo sindre Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Skrevet 31. oktober 2007 søk gjennom pc-en på battlefield 2 og fjern alle filer som skulle ha vert fjerna. fant bare noen snarveier som jeg sletta..... skjønner egentlig ikke hva som kan ligge igjen.....
Turbo sindre Skrevet 2. november 2007 Forfatter Skrevet 2. november 2007 Bumpidump burde jeg prøve å ringe ea? siden de ikke svarer på epost?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå