kobolt Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Hei, jeg skal nå selge min Ferrari 3400, rett og slett grunnet at jeg får en splitter ny macintosh igjennom jobben, og denne da lønner seg bedre til redigering og medier som jeg jobber med. Jeg har forsøkt å finne ut hva en ferrari 3400 går for i disse dager, men er uten hell. Jeg er rett og slett ikke ute etter å tjene på denne maskinen, bare å få kvittet meg med den. Så er det noen som har info om hvor mye en helt real pris på ferrarien ville blitt i disse dager? På forhånd takk. MVH Kim Lopez
Caze Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Finn en ny bærbar med tilsvarende spesifikasjoner, og trekk fra 40% fra den prisen. Bærbare faller fort i pris. Endret 30. oktober 2007 av Caze
kobolt Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Skrevet 30. oktober 2007 hmmm.. men si jeg hadde sagt 6-7.000 kr , ville det blitt for dyrt? jeg er rett og slett bare nødt å finne en fin pris som selger på dagen =)
Olarg Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Ligger en ute på ebay til 635$ (~3500nok), men vet ikke hvordan forskjeller i prisnivåer og avgifter virker på bruktmarkedet. Har tidligere erfart at norsk pris er omtrent dollar x 10. Fant disse også ebay stores, google groups Vet ikke om dette hjalp, men fant ikke noe annet ute. Du kan få atskillig kraftigere laptop'er til 6-7000 i dag, men syns det blir feil å bare se på spec's på denne maskinen. Du må derimot finne en kjøper som faktisk bryr seg om hvilken maskin det er og ikke bare ytelsen. Tror du kan få opp mot 6-7tusen hvis du er litt tålmodig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå