FunkyMan Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Noen som vet hvor jeg får kjøpt dette spillet i Norge? Ser de har det på play.com, men vil gjerne ha det fra Norge da det går raskere i posten...Har prøvd flere norske nettbutikker men ingen som har det!
dapre Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Har søkt litt rundt, men det ser dårlig ut. Må vel ligge noen hundre kopier rundt omkring i Norges land, så en avisannonse er kanskje tingen? Men DET tar jo enda lengre tid en å bestille fra Play - forøvrig en seriøs og bra butikk. Ville ikke hatt noe i mot å bestille derfra. Hadde selv denne tittelen i hende noen år tilbake, og likte den godt, men solgte den videre på QXL.
Luchy Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Du vil nok ikke finne det på norske nettsider eller butikker. Noen spille butikker har kanskje noen eksemplarer inne, men sjansen er ganske liten. Gir deg en link til Amazon hvor du kan kjøpe spillet for 4-5 pund. http://www.amazon.co.uk/Focus-Multimedia-L...n/dp/B000CE8YFC Endret 31. oktober 2007 av Luchy
Kexxy er sexxy! Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 finnes red faction til pc? har begge spillene til PS2 jeg.
Luchy Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Red Faction er blitt gitt ut til: PS2, Windows, N-Gage, Mac, Mobile phone Red Faction II: PS2, Xbox, GameCube, Microsoft Windows http://www.gamespot.com/search.html?type=1...;qs=Red+Faction Endret 31. oktober 2007 av Luchy
allanoiz Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 (endret) FunkyMan: Om du fortsatt er på jakt, si fra, jeg tror jeg har det liggende originalt et ellet annet sted! -Allan send pm eller mail på allanoiz at hotmail Endret 31. oktober 2007 av allanoiz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå