Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemfylt PSN connection til nettverket


Anbefalte innlegg

Har postet om dette tidligere, men hadde da ikke det samme overblikket jeg har nå:

 

Er altså dette ene spillet på playstation som ikke klarer å koble seg til nettverket(eventuelt flere hvis ejg kjøper flere)

"Network connection failed. Disconnecting from network." er altså feilmeldingen

 

-Funnet video på youtube angående UPnP og NAT 3 til 2 på playstation network... Dette er ikke problemet siden det står jeg har NAT type 2 på connection

 

-Har prøvd med meg på port forwarding med guide fra www.portforward.com(Min rutertype og Playstation network porter) Prøvd med på fylle ut ganske mye forskjellig på Port skjemaet(Advanced Setup---NAT---SUA only/Edit datails)

Dette ser ikke ut til å fungere, siden uansett hva jeg fyller inn så er det alltid en feilmelding som kommer opp som f. eks: "Invalid starting port", "duplicate port number" osv osv... Mulig det er her problemet kan løses, men utifra den hva jeg får utrettet på ruteren min er nok dette ikke trolig mulig.

 

Portene jeg prøvde å åpne var(i følge www.portforward.com)

TCP: 80

TCP: 443

TCP: 5223

UDP: 3478-3479

UDP: 3658

 

Noe annet jeg har fått nyss om er DMZ, som det visstnok skal være en DMZ-tab/funskjon inne på ruteren

Denne ser det visst ut som om ikke eksisterer på mine ruter settings

 

PS: rutertypen min er følgende: Zyxel Prestige 660-HW-T3

 

Så det jeg lurer på er hva jeg oversett/hva kan være andre mulige løsninger? hmm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...