Sollid Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har akkurat kjøpt meg Garry's Mod og har spilt litt på RP'servere men på noen av de er det en bug som gjør at du må skrive noe i Console'n virkerdet ikke jeg trykker på knappen til venstrefor 1 tasten. Er det noe jeg gjør feil? På forhånd takk.
lavizh Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Skriv "-console" (uten hermetegn) i target på fila så dukker den opp. Endret 29. oktober 2007 av lavizh
Sollid Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Skrevet 29. oktober 2007 Hva mener du med i target på fila?
mg_martin Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 på .exe fila høyreklikker du og velger egenskaper så skriver du "-console" der han sier du skal;)
lavizh Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Høyreklikk på shortcut/fila, velg egenskaper/properties i Target skriver du -console etter "C:\blabla\blabla\blabla.exe"
Sollid Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Skrevet 29. oktober 2007 Jeg gjorde det men får bare automatisk opp Console når jeg starter G-Mod men kan ikke bruke den ved å trykke § ingame.
jH- Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Lag en ny cfg-fil i Garrysmod\CFG mappen som du kaller autoexec.cfg. Der skriver du: bind "\" "toggleconsole" . Skulle ordne det.
Skagen Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Om du ikke lukker Console-vinduet (lar det bare være) kan du trykke Esc når du er i spillet og da er console der enda, som du da kan bruke som ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå