Gå til innhold

Hjelp med å finne et fint navn =)


Anbefalte innlegg

Sier vel det meste? ja, jeg har problemer med å finne et navn til charen min.. kan starte med å si at det er en Female Nelf Druid :love:

 

Står mellom; Cylania, Sylania, Natalye, og Cylvana/Cylvania. any help? kan også foreslå et =)

 

(ja, jeg vet at når alt kommer til alt, er det JEG som må finne navnet, men jeg vil gjerne høre deres synspunkter ;) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sier vel det meste? ja, jeg har problemer med å finne et navn til charen min.. kan starte med å si at det er en Female Nelf Druid :love:

 

Står mellom; Cylania, Sylania, Natalye, og Cylvana/Cylvania. any help? kan også foreslå et =)

 

(ja, jeg vet at når alt kommer til alt, er det JEG som må finne navnet, men jeg vil gjerne høre deres synspunkter ;) )

 

 

ehm lol... Berinmor!

Lenke til kommentar

Jeg er svak for teite navn som forteller litt om hvem du er.

 

Kaller du deg f.eks Hvetebolle, Hoppeslott eller Polvott vil alle nordmenn skjønne at du er norsk, men ingen andre vil det.

 

Vær forsiktig med hvilket navn du tar, selv om du nå snart får mulighet til å skifte navn (mot en liten avgift).

Selv heter presten min Skyggeprest, og det angrer jeg veldig på. Var morro i starten, men har jo vært holy helt siden jeg dinget 60 for lenge lenge siden. Blir nok navneskifte på meg snart ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...