Patney Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Jeg prøver å spille Oblivion i vanlig vindu(ikke fullscreen), men det irriterer meg at det er helt oppi hjørnet. Noen måte å fikse det slik at vinduet er i midten av skjermen? Forresten, er det noen måte å spille i fullscreen, bare at bildet ikke er helt strekt utover skjermen? Endret 26. oktober 2007 av Patney
Snorre Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg prøver å spille Oblivion i vanlig vindu(ikke fullscreen), men det irriterer meg at det er helt oppi hjørnet. Noen måte å fikse det slik at vinduet er i midten av skjermen? Forresten, er det noen måte å spille i fullscreen, bare at bildet ikke er helt strekt utover skjermen? Tråden er feilpostet. Flyttes til kategorien for Oblivion under kategorien for de mest omdiskuterte spillene. Snorre
Thakiti Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Forresten, er det noen måte å spille i fullscreen, bare at bildet ikke er helt strekt utover skjermen? Hva er det du spør om her? Vil du spille fullscreen uten at bildet fyller hele sjermen? Tror egentlig ikke at det går.
AnBa Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Du vil altså spille Oblivion i vindu, men når du velger den muligheten ligger den bare som en boks i et hjørne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå