Gå til innhold

Skal ha nytt abonoment. Hva bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Avtalen min for Net Com Young talk har nå gått ut og jeg vil bytte til noe billigere :yes:

Vil ha et abonement med billig ringetid. Det er det viktigeste. Men så skal det heller ikke koste en formue å sende meldinger da. Gjerne et abonement med fri ringetid.

Forslag`?

Endret av Oystein90
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Telenor sitt djuice zero f.eks ?

Er minimumspris på 99 kr i mnd, 0,49 i ringepris og sms til alle.

Endret av thingul
Skrevet

Det hadde vel heller lønt seg å gå for Tele2 Champion.. ingen mnd avgift og du ringer for 0,49 og samme for sms.. de prisene skal vist synke etter 1 november. så da blir det jo enda billigere da :)

Skrevet

Onecall og Ipea er gode abonnement. Med Onecall får du 2t gratis ringetid i måneden, samt 100 SMS'er. Tror du får litt mer med Ipea. Begge abonnementene ligger høyt opp på telepriser.no's ranking. Telepriser.no

Skrevet
Tele2 Smart Bedrift: 45kr i mnd, 38 øre/min ;P

Du må legge til mva, så du har da en månedsavgift på 56,25 kr. og en minuttpris på 47,50 øre. Man må vel også ha et organisasjonsnummer for å få tegne Bedrift. ;)

Skrevet

One Call faktura hadde jeg ihvertfall valgt. Hadde regning på 34 kr og 27 øre sist :ph34r:

Pass på å tegn avtalegiro, eller få faktura på e-post.

da slipper du også gebyr for papir :)

Du finner dem HER

• 2 uker senere...
Skrevet

Gikk for IPEA Hades. Regner med jeg får det om noen få dager.

142 gratis minutter. (litt dyrt etter du har brukt dem opp. 1,50 per minutt. Men ringer ikke så mye)

99 gratis SMS 0,65 per SMS etter det.

Skrevet

Først må jeg kartlegge ditt forbruk for å velge passe god abonemang! ;)

1. Du har netcom YT, det er sån 200kr fast imnd som du betaler som du bruker for å ringe.

Bruker du å fylle på ekstra pennger enn de 200kr fra før. Hvis ja, hvor mye pr.mnd?

2. Du bruker den mest til ringing? Siden det er viktigst?

3. Når har du tenkte å kjøpe deg en ny mobil? Eller er du den typen som kjøper mobil til fullpris?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...