Gå til innhold

Oppgradering av DDR-minne: Kingston eller OCZ?


benz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OCZ har jevnt over bedre kvalitet enn Kingston, og jeg hadde helt klart heller satsa på dem

 

Og hvordan kan du bevise det? Annet enn "Jeg mener det"...

 

Kingston er forøvrig verdens største minne-produsent, og har livstidsgaranti på de fleste (alle?) brikke-seriene sine.

 

EDIT:

Fant dette hos Kingston:

 

"Lifetime Warranty: †

The following Kingston products are covered by this warranty for life:

 

Memory modules including ValueRAM, HyperX and Kingston system specific memory, Flash memory cards (e.g. Secure Digital, CompactFlash, MultiMediaCard, SmartMedia) ATA Flash, and Linear Flash; memory expansion-boards, networking adapters; routers, hubs and switches without cooling fans (excluding the power supply), Flash adapters and microprocessor upgrade products."

Endret av Caze
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+6132
Jeg bare sier en TING OG DET ER OCZ! og ikke noe å tale om :D

 

Det var jo en veldig seriøs kommentar... :dontgetit:

 

 

Jeg synes personlig at begge merkene er like gode, begge produserer gode rambrikker.

Lenke til kommentar

Da var det gjort. OCZ 2048MB Dual Channel Platinum Edition (fra Netshop for 925,-) er nå ferdig installert.

 

For spesielt interesserte (andre som fremdeles ikke har oppgradert til DDR2/3): kjørte på auto med 2,5-3-2-5 2T da de ble satt inn. Måtte i BIOS og endre på et par ting. Kjører nå 2-3-2-5 1T som de skal.

 

Da er min siste oppgradering gjort på denne maskinen. Regner med at disse sammen med en Opteron 175 skal holde fint et år til.

 

Takker for innspill.

Endret av benz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...