Gå til innhold

Two Worlds - hakkete bevegelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier sitt. Når man slasher med sverdet så er det akkurat som at det går i 20 fps elns. Det hakker litt. Og det har ingenting med specsa mine å gjøre. Har quad core 2.4 ghz prosessor, geforce 8800 GTS og 3600 gb ram.

Noen andre som har samme 'problemet'?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig rart. Jeg spiller two worlds uten problemer, men med redusert grafikk og uten AA og AF.

Mine specs er:

AMD 3700+ 2,2Ghz

Geforce 7600GT XXX 256MB

1Gb ram

Regner med at du mente 3600MB ram? 3600GB er litt vel overkill.

Skrevet
Veldig rart. Jeg spiller two worlds uten problemer, men med redusert grafikk og uten AA og AF.

Mine specs er:

AMD 3700+ 2,2Ghz

Geforce 7600GT XXX 256MB

1Gb ram

Lulz, ja, mente mb.

Men det var rart. Kjenner flere som har samme problemet med de cheesy bevegelsene.

Og er det andre her som IKKE liker de stygge lydene fra folka man slår ned, for ikke å snakke om de ultrateite blodklattene og klæsjelydene?

Anyone?

Skrevet

Mine specs er:

AMD 3700+ 2,2Ghz

Geforce 7600GT XXX 256MB

1Gb ram

Lulz, ja, mente mb.

Men det var rart. Kjenner flere som har samme problemet med de cheesy bevegelsene.

Og er det andre her som IKKE liker de stygge lydene fra folka man slår ned, for ikke å snakke om de ultrateite blodklattene og klæsjelydene?

Anyone?

Har nok ikke reagert så mye på lydene, nei. Synes Two-Worlds er et veldig bra RPG, er lvl 32 atm men jobber meg videre.

Skrevet

Mine specs er:

AMD 3700+ 2,2Ghz

Geforce 7600GT XXX 256MB

1Gb ram

Lulz, ja, mente mb.

Anyone?

Har nok ikke reagert så mye på lydene, nei. Synes Two-Worlds er et veldig bra RPG, er lvl 32 atm men jobber meg videre.

Har litt mer sansen for Oblivion jeg. Men har ikke gitt opp Two Worlds ennå. Det er jo så pene grafikker.

Skrevet
Har litt mer sansen for Oblivion jeg. Men har ikke gitt opp Two Worlds ennå. Det er jo så pene grafikker.

Da er vi nok ikke fullt så like. Jeg foretrekker Two-Worlds framfor Oblivion. :)

Oblivion ble liksom ikke så tiltrekkende med tanke på story, og grafikken i two-worlds er definitivt bedre.

Skrevet

Jeg merket også de hakkete bevegelsene i two worlds. Det virket rett og slett som om selve animasjonene ikke hadde flere frames, fordi resten av spillet rundt figuren gikk veldig glatt.

Skrevet
Jeg merket også de hakkete bevegelsene i two worlds. Det virket rett og slett som om selve animasjonene ikke hadde flere frames, fordi resten av spillet rundt figuren gikk veldig glatt.

Hvilken versjon har dere som oppdager denne buggen?

Kan det være at dere har importert og har eldre enn 1.5? Hvis dere har 1.5 så kan dere prøve beta versjonen av 1.6 og se om den funker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...