Teac Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 (endret) I følge min outlook express som følger med vistaen min skal den ha støtte for hotmail, men når den prøver å synkronisere og hente mailen får jeg opp feilmelding: Noen som har erfaringer med dette her? Endret 25. oktober 2007 av Teac
Demantios Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Du må gå inn på den linken som står der opg aktivere synkronisering mot 3parts mailapplikasjoner
Teac Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 Du må gå inn på den linken som står der opg aktivere synkronisering mot 3parts mailapplikasjoner På den linken fikk jeg valget mellom å logge inn på eksisterende konto eller lage en ny. Jeg logget inn og havnet i den der mail mail today siden som jeg får opp når jeg logger meg innpå hotmailen fra nettleser. Er vell like langt da..
Teac Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 Du må gå inn på den linken som står der opg aktivere synkronisering mot 3parts mailapplikasjoner På den linken fikk jeg valget mellom å logge inn på eksisterende konto eller lage en ny. Jeg logget inn og havnet i den der mail mail today siden som jeg får opp når jeg logger meg innpå hotmailen fra nettleser. Er vell like langt da.. Fikk fikset det med Microsof Office Outlook Connector.
Demantios Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Hmm.. Fant dette på "hjelp" etter jeg hadde logga inn Åpne e-postkontoen fra Microsoft Outlook Express Slik åpner du Windows Live Mail-kontoen din i Microsoft Outlook Express 6: 1. Åpne Outlook Express, og klikk Verktøy-menyen og deretter Kontoer. 2. Klikk Legg til, og klikk deretter E-post. 3. Skriv inn fullt navn, og klikk deretter Neste. 4. Skriv inn hele Windows Live Mail-adressen ([email protected]), og klikk deretter Neste. 5. I boksen Server for innkommende e-post er en klikker du HTTP. 6. I boksen HTTP-postleverandør er klikker du Hotmail og deretter Neste. 7. Skriv inn kontonavnet og passordet til Windows Live Mail-kontoen. Du beskytter dine private opplysninger best ved ikke å merke av for Husk passord, med mindre du er den eneste personen som har tilgang til programmet. 8. Klikk Neste og deretter Fullfør. Hvis du blir bedt om å laste ned Windows Live Mail-mappene, klikker du Ja. Obs! * Du trenger bare å følge denne fremgangsmåten én gang for å kunne bruke Outlook Express til å få tilgang til Windows Live Mail-kontoen din. * Internet Explorer omfatter Outlook Express. Du kan laste ned den siste versjonen av Outlook Express ved å gå til webområdet for Windows Internet Explorer og laste ned den siste versjonen av Internet Explorer. * Du må ha betalt for et Windows Live Mail-abonnement for å kunne bruke kontoen med Microsoft Outlook eller Microsoft Outlook Express. edit: du fikk fikset det ja. bra Endret 25. oktober 2007 av PepsiCo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå