$ig Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Hei, finnes det noen gode media avspillere til Linux, feks. Ubuntu? Krav til mediaavspilleren er at den må kunne motta audio stream.
KVTL Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 VLC gjør den jobben. www.videolan.org eller sjekk pakkebahendleren din. Hvis du har åpnet for universal så fyr opp en terminal og skriv følgende: sudo apt-get install vlc vlc-plugin-esd mozilla-plugin-vlc (Kan også klippe og lime)
$ig Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 Går det ann å gjøre det slik at når jeg skrur på PC-en så åpner den automatisk VLC og begynner å ta imot streamen?
$ig Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Skrevet 26. oktober 2007 (endret) noen som vet dette? Endret 26. oktober 2007 av $ig
Dy§no Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Går det ann å gjøre det slik at når jeg skrur på PC-en så åpner den automatisk VLC og begynner å ta imot streamen? Under sesjoner i menyen kan du sette VLC til å starte under oppstarten av Ubuntu, men hvorvidt du kan få VLC til og også ta imot stream da vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå