Gå til innhold

Tips til nytt lydkort og høyttaler system.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testa Logitech sitt 5.1 system Z5500, og det var rævva, så styr unna det i alle fall. (Ser mange på komplett anbefaler det , de må jo være døve eller så var det noe galt med mitt sett.. ) Hadde heller tatt turen innom enten hifiklubben eller Hifi-centeret å sett på noen rimelige løsninger der.

Lenke til kommentar

Z-5500 er ræva i forhold til et surround-anlegg med receiver og gulvstående høyttalere til nærmere 10 000, men du får faktisk en del for pengene.

 

Nå er ikke akkurat 3000,- en formue å bruke på surround, så du får det du betaler for.

 

Hvis du kan strekke deg opp mot nærmere 10 000, så nabefaler jeg deg å gå inn på hifiklubben og kikke på receiver og høyttalere.

Lenke til kommentar

Hvor mye hadde du tenkt å bruke på dette da?

 

EDIT:Ikke en hindring nei, så ikke det før nå

 

 

Ville sett på HIFI-klubben eller HIFI-senteret som nevnt. Denon forsterker(NAD funker også), sammen med enten DALI eller B&W, kommer litt an på hvilken musikk du hører på. Skal du ha en passelig god bass i tillegg, ville jeg sakt at det godt skal gjøres å få det under 10000kr.

 

Kanskje dette hadde vært noe: B&W Mini Theatre

 

 

HiFi klubben har mange sett som er bra..

 

Kjekk ut: HT-sett uten forsterker

 

 

EDIT2: Vis plutselig penger skulle ha noe å si, ville jeg anbefalt mitt eget Logitech X-540. Til prisen er dette settet helt utrolig bra. 650kr! ANBEFALES. X-540

 

Spessielt vis du aldri har hørt et HiFi-anlegg spille, ville dette være topp, men kan selvfølgelig ikke måles med det du får på HiFi-klubben..

Endret av Eirik-R
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...