Gå til innhold

Reduksjon av importgrense

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spar meg! At posten presser på for dette har ikke en puck med borgerlig regjering å gjøre!

Dessuten er det ikke en "reduksjon av importgrense" men økning av grensen for momsfritak.

Skrevet

Eh, hva har dette med borgerlig regjering å gjøre? Kunne vel like gjerne skjedd med en ikke-borgerlig regjering...

Uansett, fint at jeg kan kjøpe billigere spill.

Skrevet

Driter i politikken :shrug: , men mener det er jaggu på tide å heve disse grensene :woot: . De har jo pokker meg stått stille i over 10 år (om ikke mer). Alle slike grenser burde flyttes i takt med konsumprisindeks.

Skrevet
Det er vel ingen godt bevart hemmelighet at ikke-borgerlige regjeringer er ganske hissige på moms og avgifter generelt...?

Dette er likevel noe Posten selv har tatt initiativ til, og så vidt jeg vet har det ingen ting med hvem som sitter i regjering å gjøre.

Skrevet

Ingen grunn til å hoppe i taket endå.

http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=9&item=254572

Nå vil departementet myke opp regelverket og la alle gavesendinger under 1.000 kroner gå tollfritt.

Nettbutikk-kunder derimot har ingen grunn til å juble over forslaget. Det er nemlig ingen planer om å øke den tollfrie grensen for varer og tjenester kjøpt i utlandet.

Så eg er redd det ser ut til at vi har gleda oss forgjeves.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...