ivemaole Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Hei. jeg har laget meg en amerikansk silver konto på xbox live. Men jeg får ikke lastet ned noen filmtrailere eller noe av det. Kommer bare en feilmelding om at: "this item is not available from your current location" Noen som veit hvordan og om jeg kan unngå dette? Er mange klipp og trailere jeg gjerne skulle sett her skjønner dere.. takker for svar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Sikker grunnet at du har satt Norway som region i kontrollpanelet. Prøv å endre denne til USA. Birger
ivemaole Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 jeg endret locale til united states i console settings. var dette du mente? I såfall virket det ikke. Får fortsatt opp den samme feilmeldinga...
kewell79 Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Det er ikke mulig, du får bare lastet ned demoer Serier/filmer/trailere er kun for USA
MindTooth Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Tenkte mere på at dine kontoer skulle bli satt til Norway. Men siden det har kommet frem at dette ikke går, så trenger du vil ikke å gjennomføre det jeg sa. Birger
E-wok Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Det er ikke mulig, du får bare lastet ned demoer Serier/filmer/trailere er kun for USA Gamerpics og themes går vel også?
kewell79 Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Det er ikke mulig, du får bare lastet ned demoer Serier/filmer/trailere er kun for USA Gamerpics og themes går vel også? Jooo, men sjelden det ligger noe der som er gratis og brukbart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå