Gå til innhold

Halo: Skjønner ikke Campain save systemet!

Carlgutt

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg spillte meg gjennom nesten hele the covenant missonen på halo alene på legendary jeg skulle opp og ta meg litt mat så jeg savet og skrudde av xboxen når jeg kom tilbake så måtte jeg starte helt fra starten av på missonen igjen!!

gjorde jeg noe eller??!?

edit: Kan jeg starte fra et rally point og likevel få achivment for å ha klart banen på legendeary siden jeg allerde har spilt gjennom alle rally pointsa?

Endret av carlgutt
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hva gjorde du for å save?

kom til den plassen hvor du kommer opp den heisen

Rett etter når ho dama krasjer inn i et av tårnene og blir drept av han fyren

Det kom i vært fall sånn Checkpoint ting så trykket jeg på start og tok save and quit

Endret av carlgutt
Skrevet
Rett etter når ho dama krasjer inn i et av tårnene og blir drept av han fyren ...så trykket jeg på start og tok save and quit

Da skal det bli savet ja.

Hva trykket du på da du slo på Xboxen (etter at du tok deg mat)? I halo 3 menyen, mener jeg.

Skrevet
gikk inn på campain og tok start game

Der har vi feilen. Hvis du har en save gående, får du en knapp i main menu som sier "Resume Solo Game". Coop-games kan ikke blir resumet forøvrig, tror jeg.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du må ta Resume solo game.. Hvis u går på campaign, så kommer du med spillere på LIVE..

EDIT: Faen Lande.. Endelig klart jeg å hjelpe noen med et spill.. Hehe:)

Endret av AndreKK
Skrevet (endret)

ah ok jaja takk for hjelp i vært fall

Edit: Som nevnt i første post er det mulig å starte fra at rally point (siden jeg allerede har gjort over halve banen) og like vel få banen fullført?

Endret av carlgutt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...