Hammarhaus Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Skrevet 24. oktober 2007 (endret) 10 for bear, får nytt på 14 eller 16 for swim form, du vet hva talents er eller? Ja, vet hva talents er. (N) Kanskje jeg må bruke talent point's på Nature's Grasp? Jeg har brukt alle 5 poengene på Wrath-forbedring skjønner du. Endret 24. oktober 2007 av kennethsa91
Kuldesjokk Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Da er du balance-spec Men burde jo få med deg bear-form, tom for mana over i bear-form så tåler du og skader mer uten mana....
tflovik Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 bare for å gi et lite tips, den beste måten å levle på som Druid er å kjøre poengene i Feral treet og benytte Bear form fra lvl 10 - 20. På lvl20 får du cat form som du da bør bruke. Cat gjør mere skade og du dreper mobs fortere, men vær obs den tåler mye mindre skade enn Bear.
Kuldesjokk Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Kommer jo ann på playstyle, kan hende han liker balance... Greit nok at det ikke er best, men gud og morsomt det kan være for noen i forhold til feral...
tflovik Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Kommer jo ann på playstyle, kan hende han liker balance... Greit nok at det ikke er best, men gud og morsomt det kan være for noen i forhold til feral... Selvfølgelig kan alle spille slik de ønsker, det var kun et tips. Feral er jo anerkjent som den beste levelling build og også bra hvis du vil Tanke i instancer.
Kuldesjokk Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 jaja, sånn sett, feral gir fine group bonuser i tillegg litt lenger ned, for melee that is, balance spec gir en fin boost til casters... Feral kan også som du sier tanke som gjør deg gruppeattraktiv. Skal du vite noe dypere enn det her anbefaler jeg druid tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå