Gå til innhold

Hvordan overføre spill fra en konto i steam til en aen konto?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja oppdaga her i går at eg hadde en gammel steam konto som eg hadde før HL2 kom ut. På den kontoen har eg Half-life,Blue-Shift,Oppfosing force og cs 1.6. Men vill flytte alle dei spillene over til 1 konto sånn at eg har alt samla, stress å logge ut og inn av hver konto får å spille. Noen som kan gi noen tips? Og drit i å skriv noe url elle youstfuckingoogleit. Har vert inne på faq og alt det der. :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt den tanken selv..

Om å for eksempel opprette ny brukerkonto, hvis man ikke liker kontonavnet, eller om d går an å endre kontonavnet sitt, eller d som trådstarteren sier, og flytte spill fra en konto til en annen konto.

Noe lignende..

Men hva vet jeg om d funker eller ikke...

Skrevet
Du kan godt sende de en e-post, så kan du høre litt ang. dette. Siden det er flere som har det av interesse, der iblant meg selv. Så kunne du poste svaret her. (Husk å spørr om lov til å dele ut svaret.)

http://support.steampowered.com/

Birger :)

Ja sko har gjort det i går men fikk ikke tid. Skal gjøre det når eg kommer hjem fra jobb.

Noen som vett e-mail adressen til steam support? Kommer ikke inn på steam siden, pga det er sperra fra it avdelingen her på jobb.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...