Xp3ri3nZ Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Ja oppdaga her i går at eg hadde en gammel steam konto som eg hadde før HL2 kom ut. På den kontoen har eg Half-life,Blue-Shift,Oppfosing force og cs 1.6. Men vill flytte alle dei spillene over til 1 konto sånn at eg har alt samla, stress å logge ut og inn av hver konto får å spille. Noen som kan gi noen tips? Og drit i å skriv noe url elle youstfuckingoogleit. Har vert inne på faq og alt det der.
fatalicus Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Har du prøvd å sende en support mail til steam folka for å høre om det går?
Xp3ri3nZ Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Skrevet 24. oktober 2007 Har du prøvd å sende en support mail til steam folka for å høre om det går? Nei håpte at eg slapp det styret. Må nå gå an det
Footy Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Tror neppe du slipper det styret nei.... Ring eller send mail, er nok den eneste måten om de i det hele tatt lar deg gjøre det
MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Anbefaler som de ovenfor. Må nok sende en e-post til support ang. ditt ønske. Birger
RevelleR Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Har hatt den tanken selv.. Om å for eksempel opprette ny brukerkonto, hvis man ikke liker kontonavnet, eller om d går an å endre kontonavnet sitt, eller d som trådstarteren sier, og flytte spill fra en konto til en annen konto. Noe lignende.. Men hva vet jeg om d funker eller ikke...
Xp3ri3nZ Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Skrevet 26. oktober 2007 Så får å hive over spill til en konto fra en anna så må eg ringe til steam supprort? Er dei så vanskelige?
MindTooth Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Du kan godt sende de en e-post, så kan du høre litt ang. dette. Siden det er flere som har det av interesse, der iblant meg selv. Så kunne du poste svaret her. (Husk å spørr om lov til å dele ut svaret.) http://support.steampowered.com/ Birger
Xp3ri3nZ Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Skrevet 26. oktober 2007 Du kan godt sende de en e-post, så kan du høre litt ang. dette. Siden det er flere som har det av interesse, der iblant meg selv. Så kunne du poste svaret her. (Husk å spørr om lov til å dele ut svaret.) http://support.steampowered.com/ Birger Ja sko har gjort det i går men fikk ikke tid. Skal gjøre det når eg kommer hjem fra jobb. Noen som vett e-mail adressen til steam support? Kommer ikke inn på steam siden, pga det er sperra fra it avdelingen her på jobb.
MindTooth Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Du må sende en henvendelse gjennom den support siden. Ellers vil du ikke kunne ta kontakt utenom telefon. Birger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå