Gå til innhold

Adobe Flash Player, Trenger hjelp!


Brulf

Anbefalte innlegg

Hallo. Dette kan sikkert høres dumt ut, men jeg klarer det ikke.

 

Problemet er når jeg skal se klipp på youtube står det at jeg trenger en ny version av Adobe Flash Player. Så jeg trykker på linken som det står jeg skal trykke på for og få lasted ned programmet, siden kommer opp. Og jeg trykker på "Install Now" men det skjer ikke noe (med Internet Explorer) så jeg åpner Opera og prøver samme linken med den, da jeg trykker på "install now" får jeg instalert "installereren" jeg åpner den og begyner og instalere.

 

 

Da jeg har fått den instalert kommer det opp at den er ferdig instalert og alt er klappet og klart, så jeg går til youtube igjen...men der står det at jeg trenger den nyeste versionen av Adobe Flash Player, så jeg prøver igjen med Mozilla FireFox, men det skjer akkurat som med Opera.

 

Hva har jeg gjort feil?

 

(Vet ikke om dette er rette plassen og legge dette men..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

Ingen spørsmål her er dumme. Alle trenger hjelp og jeg søkte etter løsning på samme problem. Har hatt kjøreproblemer med Adobe Flash (flash9d.ocx). Fant ikke noe svar her, så da tok jeg sjansen på å gå i gang selv. Har datakunnskaper over gjennomsnittet og antar at du har kjennskap til data. Jeg skal gi deg min oppskrift som jeg lyktes med og som du kan forsøke.

 

Det er viktig at det ikke er feil eller mangler i registeret.

 

Først lastet jeg ned Installer Flash på PC-en og installerte derfra. Dermed kunne nettleseren være lukket.

Her kan du laste ned Flash Player: http://www.adobe.com/support/flashplayer/t...r_9_ActiveX.zip

 

1. Lukket alle programmer som kan bruke flash

2. Gikk til mappa : C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash

3. Slettet fila "Flash9d.ocx" til papirkurven (i tilfelle gjenoppretting)

4. Pakket ut Installer-fila og kjørte den. Etterpå fungerte det perfekt.

 

Men, om det er holdbart eller varig, det vil tiden vise. Det fungerer nå og det var det jeg ønsket.

 

Det skrives på enkelte forum at Flash 9c.ocx er bedre enn d-versjonen. Jeg har i hvertfall hatt ustabilitet med d-versjonen.

 

Lykke til om du vil forsøke! :new_woot:

Lenke til kommentar

Jeg prøvde det du sa, men det jeg fikk det ikke til og fungere, jeg fikk ikke slettet den filen skrev skulle slettes grunnet at den er skrive beskyter, men jeg fortsatte, og jeg instalerte den 9d versionen som jeg fikk da jeg trykte på linken du gav.

 

Men jeg får fortsatt ikke til og se filmer på youtube, jeg er ikke så alt for datakyndig så jeg har ikke en fjærneste anelse hva jeg skal gjøre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...